• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Jag skulle skicka en post-it men va faaaan; å.ä,ö går ju inte att skriva på post-iten(snyggt ord va? ) På andra ställen funkade det hur bra som helst! Ja jag lär mig väl allt på sidan får jag hoppas

• a02270

ja jag tänkte på ecco..haha

ja Dallas ud kommer in i det, jag har en applikation som jag bara älskar..haha hunk of the week..:D:D

Jodie, ja tanter *pyffsan* Facebook är ju det nya lunarstorm, fast för oss "äldre"..haha

• charmed

jag har oxå facebook men jag gillar inte det speciellt mycket faktiskt

• Yllo

Självklart svarar jag så!!

Dallas skrev 2007-10-24 10:23:17 följande:
    Då svarar du: Det är JAG som har bakat!!!!!!!!
    Jag har inte facebook.. har dock fått inbjudan att lägga till mig, men jag fattar ju inte vad jag ska göra.. är väl för gammal
  • a02270

Yllo, det är "enkelt"

Man addar sina vänner och får och kan skicka små program till sina vänner..:D

• charmed

nä jag tycker det är för mycket skit på sidan och alla kan ju se vad du gör och inte gör,man har inget privatliv liksom. Man kan inte ha en blogg och för att se andras bilder måste de godkänna det först. varendaste ex har försökt adda mig! *usch*
    sen har alla en massa sånna modellbilder på sina album

a02270 skrev 2007-10-24 10:55:01 följande:
    inte?
  • a02270

det är inte bilden jag har.. men jag har inte så många "coola" vänner..;)

• charmed

hmm...tja jag har ju hela deal or no deal crew och några tv4 profiler på min men man tycker ju ändå att det ska vara lite ödmjukare liksom

• a02270

mm du får ta och adda några "mjuka" vänner..;) då kanske det blir bättre?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2