• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Men jag skojade ju, du är ju så otroligt mycket äldre än jag
    Jag ville bara vara snäll.....
    Ja CSI nästa!! LA 8 PV over and out!

Nu blev det sådär IGEN, dvs Sidan kan inte visas!

Yllo skrev 2007-10-15 20:49:20 följande:
    Ähmmm... vad gör jag på Gamlingstråden om jag inte är gammal?? Näää... nu är det snart dags för CSI!! Alltså säger jag Natti natti... Jag letade efter en sömnig smilis.. men jag hittade ingen...
  • Dallas

OJ! Idag var det klurigt för dem i CSI! Men Yllo loggade du ut självmant nu eller blev du "utslängd"?

• Dallas

Vi har Canal digital, alltså ingen tv3, men det får gå. Jag ska nog se på Tv4fakta eller dvd nu (Beck)

• charmed

hallååå! får jag vara med här trots att jag är ung och snärt

• Dallas

Kan du väl....

Klart du får!

men nu är det inget drag här. Vi äldre ska logga ut nu

• charmed

shit asså,va e ni för tråkmånsar egentligen! Aja akta så att ni inte kör över pattarna med rullatorn nu

• Dallas

Nä för tusan vi har rejäla bysthållare! Å förresten såna rejäla gupp, kan ju förstöra våra specialdesignade rollatorer med drinkhållare o annat moooaaahahahaha

Nu hägrar BECK, den nya som jag glömt namnet på

• Dallas

Vi ses i morgon. Å du sessan; läs på ordentligt i båda gamlingtrådarna, så du hänger med i vad vi pratar om.
    Förhör i morgon, om vi kommer ihåg det...
    so long bäjjbis

• charmed

jaja..jag får väl göra min läxa

krams och pöss!!!!

Dallas skrev 2007-10-15 22:23:17 följande:
    Vi ses i morgon. Å du sessan; läs på ordentligt i båda gamlingtrådarna, så du hänger med i vad vi pratar om. Förhör i morgon, om vi kommer ihåg det...so long bäjjbis
  • Yllo

Näää... jag blev utslängd igen!! Hade skrivit ett inlägg och klickade på skicka.. dock hade jag faktiskt kopierat det först.. men jag blev helt utslängd och kom inte in igen så jag gav upp *suck*

Zuki.. varför har BT blivit så här?? Du som är moderator kan väll kolla med dom som ska veta på BT`s huvudkontor *muttrar irriterad över att man alltid blir utslängd när man har som roligast*

Dallas skrev 2007-10-15 22:01:48 följande:
    OJ! Idag var det klurigt för dem i CSI! Men Yllo loggade du ut självmant nu eller blev du "utslängd"?
    En annan gamling somnade ju i sista reklampausen så jag missade upplösningen.. Hur dog han egentligen? Vem var mördaren?

Vi har Boxer!! Dock har vi inte tv4 Film, tv4 Fakta... sedan skulle jag vilja ha tv4 Guld, men den kan man inte få med Boxer

Aj aj aj.. idag känner jag verkligen av alla mina 1000 år *stel i lederna*

Sessan... jag såg dina annonser på Köp och sälj.. Vad är det för storlek på den första klänningen? Kan du fixa fram ett snyggt liv (vill ju inte ha en hel klänning då ) till vår träff?? *nyfiken*
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2