• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-12 22:27:45 följande:
    Hej älskling! Vet du, jag funderar, jag TROR du kundepasa i en Renée Nyberg-frilla! Lite uppklippt med andra ord, här en fin bild:www.expressen.se/polopoly_fs/1.681749!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
    men... fan vad snygg hon vart nu då! Det måste vara sånt som kommer med åldern! Fast jag har nästan den frisyren nu. Bara lite längre och med lugg. Jag måste ha lugg för mitt ansikte ser så långt ut annars....
  • zukigirl

hahaha... jag brukar oxå ta ta lite själv med saxen. Mest för att jag brukar bli så besviken när jag vart hos frissan. Men nu är det så slitet så det måste klippas rejält. Dessutom lovade jag tjejen som gjorde bröllopsfrisyren att hon skulle få sätta saxen i håret efter bröllopet.
    Nä fy, nu går jag o lägger mig. Jäkla huvud till att värka då! *suck* Over and out! Kram och gonatt....

• zukigirl

Ja visst var den snygg! Och det ser ut ungefär som mitt hår gör så då borde det ju bli bra. Felet man gör tror jag är att man hittar en bild med en fin frisyr men att ens eget hår inte passar i den. Nu försöker jag iaf tänka på hurdan hårkvalitet jag har... Borde funka då?

• Dallas

Ja det är nog många som letar upp en bild, vill ha EXAKT så t ex spikrakt när man har megakrull. Jag envisas med plattången, en rakpermanent en gång om året. Men jag har ju inte lockigt hår, utan bara lite självfall. Så blir man bortskämd med plattången, håret blir ju blankare när man plattat. När jag tvättat håret och bara blåst det torrt, då snackar vi "lejonfrilla" eller nåt annat hemskt
    Ja jag tycker du ska satsa på nr 3, det blir läckert! Så vill vi se före och efter foto. Men du*len fjäskig ton* var är din hemsida, jag har letat i trådarna och hittat nada nu. Snällaaa kan vi får kolla på den igen...

Nu ska vi packa ihop oss och sjunga upp oss! Dagens match var visst ishockey och INTE fotboll som jag skrev igår* senil*

zukigirl skrev 2007-10-13 09:44:34 följande:
    Ja visst var den snygg! Och det ser ut ungefär som mitt hår gör så då borde det ju bli bra. Felet man gör tror jag är att man hittar en bild med en fin frisyr men att ens eget hår inte passar i den. Nu försöker jag iaf tänka på hurdan hårkvalitet jag har... Borde funka då?
  • Dallas
    Nä kanske inte!

Så som vi har det på jobbet nu;
    skulle jag kunna tänka mig att bryta handleden eller fotleden faktiskt moooaaaaahahaha eller närmare jul ännu hellre
    Tjabba! Nu drar vi till Uddevalla!
    Jodie skrev 2007-10-12 22:24:37 följande:
    Wow, låter jättecoolt, ju. M.a.o. vore det ingen katastrof om du bröt ena armen
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-12 23:32:02 följande:
    Kram o gonatt Zuki! Hoppas du vaknar upp utan huvudvärk imorgon bitti! Sussa sött
    Jooodiiieeee!!! Sover du? Hallå!!! *knackar på dörrn lite försiktigt*
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2