Ja det är nog många som letar upp en bild, vill ha EXAKT så t ex spikrakt när man har megakrull. Jag envisas med plattången, en rakpermanent en gång om året. Men jag har ju inte lockigt hår, utan bara lite självfall. Så blir man bortskämd med plattången, håret blir ju blankare när man plattat. När jag tvättat håret och bara blåst det torrt, då snackar vi "lejonfrilla" eller nåt annat hemskt
Ja jag tycker du ska satsa på nr 3, det blir läckert! Så vill vi se före och efter foto. Men du*len fjäskig ton* var är din hemsida, jag har letat i trådarna och hittat nada nu. Snällaaa kan vi får kolla på den igen...

Nu ska vi packa ihop oss och sjunga upp oss! Dagens match var visst ishockey och INTE fotboll som jag skrev igår* senil*
zukigirl skrev 2007-10-13 09:44:34 följande:
Ja visst var den snygg! Och det ser ut ungefär som mitt hår gör så då borde det ju bli bra. Felet man gör tror jag är att man hittar en bild med en fin frisyr men att ens eget hår inte passar i den. Nu försöker jag iaf tänka på hurdan hårkvalitet jag har... Borde funka då?