• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Aaahhhhhhhhhhhhh jag har kollat på en artikel om ert resmål, sammanfattar med ett ord; HÄRLIGT

• Dallas

förra inlägget var till zuki alltså

• zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-13 17:48:31 följande:
    Aaahhhhhhhhhhhhh jag har kollat på en artikel om ert resmål, sammanfattar med ett ord; HÄRLIGT
    jaaaa... fatta vad glad jag var när vi åkte från resebyrån.... Äntligen har vi bokat!!! Ser ju såååå fantastiskt fint ut!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-13 19:18:28 följande:
    Nej nej, det var ju i går!! Som jag sov alltså Jag har just spenderat en dryg halv timme med att titta på dina fotoalbum (WA och PB), härlig fest verkar ni ha haft!
    Ja men det är väl klart! Vad hade du väntat dig med en hög finnar som gäster!!??

Men... vart är du nu då? Undviker du mig eller?
  • Dallas

Jag får lägga till det resmålet på vår sida... när vi nångång ska välja resmål! Vem vet, vi kanske väntar 16 år på att resa när vi nu väntade 16 år på att gifta oss

• zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-13 21:33:45 följande:
    Jag får lägga till det resmålet på vår sida... när vi nångång ska välja resmål! Vem vet, vi kanske väntar 16 år på att resa när vi nu väntade 16 år på att gifta oss
    ja men nu kan du ju få insideinfo när vi har vart där ju! Blir ju göööör-bra! Kan man skicka elektroniska vykort till er här på BT tror du?
  • Dallas

Vykort?? Nej vi vill få kort på ER i paradiset ju! Mobilfoto, koppla upp er på nätet och lägg in på Bt direkt ni kommer fram. Sen vill vi ha MINST ett foto/dag, tack Givetvis får maken klara sig på egen hand medans du skickar fotona och chattar med oss

Insiderinfo, tackar tackar!!

• zukigirl

*asg* Okej, jag ska minsann ha detta eminenta tips i åtanke när vi kommit dit. Maken kan ju klara sig själv liegrann ju....eller... nä fan, han får ta bild med kameran! Nån nytta ska man ju ha av han!

• Tuss78

Tyyyyyyyypiskt gamlingar att vänta.....kom igen brudar ni blir ju inte direkt yngre.....

• Tuss78

Jag är inte så säker på att vi VERKLIGEN VILL se dessa insiderfoton katten....

Man vet ju ALDRIG vad det kan vara .....

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2