• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas
    Jodie skrev 2007-10-05 21:17:24 följande:
    Se bara, ser man på! Nu överlevde t.o.m. BT Var det en svart-vit tunika (citat: Trenddesign med fint fall. Omlottdetalj och avskärning fram. Knytdetalj bak, resår i ärmslut. 100% viskos. Längd ca 84 cm i storlek C36/38. Skontvätt 30°.) du menade? DEN var superhot!! Synd du inte hann få den, mn till paniiiik-träffen kanske?
    Mmmen men vad vad det som hände då? Kraschar hela systemet bara för en liten tunikas skull Jag har varit med om det fenomenet också, ska glad i hågen se på nåt nån länkat till och vips: kastas man ut och sidan kan ej visas
  • Dallas
    Jodie skrev 2007-10-05 21:41:01 följande:
    Menade med just detta inlägg att jag var ute och cyklade rejält (Vänern ist för Vättern) då jag borde varit i Paniktråden
    Var det ingen här som hängde med i dina cykelsvängar. Jag var ju på kalas och kunde tyvärr inte vara här
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-05 21:19:28 följande:
    ... Inte nån panikartad Vätternrunda här, heller...visslar lite...Fattar nån ALLS min humor?
    Hahahaha... Jodå... Jag fattade gumman! *fnissar* Ska vi cykla tillsammans? Och du förresten, jag vill ha lite GI-tips av dig. Bäst att köra igång nu igen när man ska åka till Isla de Margarita i mars! *skiner som en sol*
  • Dallas

Låter hääääärligt!!!!!!!
    Om en timme börjar kneget.... Har jag lust med det denna soliga lördag??

• zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-06 21:06:16 följande:
     Vi åker till Peurto Rico nu i november - längtar så! Vi har faktiskt aldrig varit på södern-resa ihop tidigare, och nu åker hela familjen! Har hyrt en villa med egen pool, fyra rum och kök, 2 badrum, tvättmaskin, torktumlare, diskmaskin, platt-tv(like I´d care...), satellit-kanaler etc - verkar helt underbart!
    Nähä!? Vad kostar det då? Jag undersöker allt sånt just nu!
  • zukigirl

ska kolla det sen. Tack gumman! Men var är alla gamlingar? *kikar under byrån* Nähä... inte där ...

• Dallas

Den här gamlingen ska snart dra når gammalt över sig:-8 Trött och sliten i hjärnkontoret. Husbandet är och köper glass tillsin hårt arbetande fru, han är allt väldigt snäll!

Jag vill OCKSÅ resa!! NU!! Vill först vinna $$$$$ förstås!

• Dallas

Hmm jag kunde inte göra en gubbe med solglasögon

• Yllo

Den var riktigt snygg alltså!! (Kissens klänning alltså) Däremot vet jag inte om jag frivilligt skulle sätta den här på mig www.halens.se/ProductPage.aspx&pid=027168 *tuggar mig fundersamt i underläppen*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2