• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Tuss78

JAG VET!!!!

Jag får typ ba lixom ba chilla å hänga me lixom fjååååååårtisar hela dagarna å då sa hon ba att jag ba lixom men han ba vadå ba såhär asså, fatta va tngt len. värsta bro som ba satt å chilla typ mitt framför en asså kom igen va sjuuuuuukt jobbi hon va ba!

Oh my gooood, shitt, vadå värsta provet? så ja ba palla lixom å lärarn ba ah, palla! shiiiit asså, chilla bro!

• Dallas

säger de med lätt höjda ögonbryn och stirrig blick!
    Typ så pratar de här med fast utan "ba" och "bro"

• Tuss78

Och i bästa fall så kanske, men bara kanske, man får ett svar på frågan om varför de var sena till lektionen.

Fast uppe hos mig, i den STORA staden så går de inte till bamba!

• Dallas

Nä inte här heller..... matsalen heter det här på LANDET och FRAMSIDAN av Sverige

• Tuss78

shit...bor jag på baksidan? Alltså i en Djurgårdsdator fast på bakgården...kan det bli värre?

skulle i så fall vara skithuset kanske?

• Dallas

Nu ropar dottern; Men hallåååå?? Ska du se på Desperate H eller??

VA? JAG följer inte den serien, det är HON som gör det. Hon vill ha sällskap av sin kära mor tror jag, det ska bara låta lite tufft

• Dallas
    Tuss78 skrev 2007-10-02 20:55:20 följande:
    shit...bor jag på baksidan? Alltså i en Djurgårdsdator fast på bakgården...kan det bli värre?skulle i så fall vara skithuset kanske?
  • Tuss78

HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA!!!!!!

Ja du katten, nu kollar vi på desperate va?

De MÅSTE ju i alla fall vara värre än oss!

• Dallas

Nä nu ska jag ondulera håret.Jag ska ju på shoppingtur i morgon, till Göksäter om det är bekant? Zuki vet väl?! Jag har inte varit där på flera år. Det är som ett miniminiUllared eller nåt. Mestadels tyger tror jag att det fortfarande är.
    Jag som är SÅ sykunnig får ju gör lite inköp inför jul...moooahahaha(skämt)

So long bäjbbs!

• Yllo

Tackar för alla trevliga gratulationer!! Jepp det var 25 jag fyllde! En lämplig ålder att stanna i

Maken bjöd ut mig på restaurang igår.. Självklart fick jag välja. Valde Grekiska kolgrillen *slurp* Kom hem mätt och belåten och placerade mig i soffan beredd på gos... men icke då.. Telefonen ringde non stop och sedan var det dags för dr House... tror ni att jag såg något av programmet?? Nej, jag slocknade som en klubbad säl i soffan.

Idag har jag dock varit hemma från jobbet. Vet inte om det var maten igår eller om det är något annat (skall kanske säga att jag inte dricker alkohol)... men i morse var jag totalt okapabel att gå på jobb... mådde som en fyllsjuk räv och har kräkts hela dagen *blääää* Nu äntligen börjar jag må lite bättre, men känner mig fortfarande väldigt seg och hängig *snyft* Hoppas min man har med sig något gott hem till middag idag och att jag kan äta något..

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2