• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • zukigirl

Undrar om det är nervositeten som gör sig gällande hos Linda kanske? Hur gammal är du Yllo? Står säkert i listan men jag orkar inte leta efter den nu. hmmm... Jag fyller 39 i nov och har börjat fundera på om det är dax för en liten sladdis kanske....

• zukigirl

Ja på tal om träff så vore kanske Januari en bra månad eller?

• Yllo

Jag är nu 37 år, maken är 43.... mitt problem är att jag egentligen inte får skaffa barn i o med att jag har diverse hälsoproblem

Rackarns... Västeråstrakten är lite långt bort för mig så där i mellandagarna *snyft*

• zukigirl

*asg* Jag tror inte det är sant!!!!

• Yllo
    Jodie skrev 2007-10-04 19:33:30 följande:
    Dallas, jo allt gick bra men läkaren (den ena, för det är alltid flera då det är tvillingförlossning, här åtminstone, dubbelt upp av allt) gick nog och tuggade på naglarna. Bmsk och jag var coola, vi hade ju varit med förr
    Vi får väl hoppas på att det inte var dubbelt upp av mamman också
  • Dallas
    Yllo skrev 2007-10-05 07:21:57 följande:
    Vi får väl hoppas på att det inte var dubbelt upp av mamman också
  • Dallas

Hallå! Dags för uppdatering av oss damer tycker jag, den lååånga listan i gamla tråden får dammas av och göras om. Många som var på gamla listan är ju inte här nu, så om de hittar oss igen får de lägga till sig på listan. Nya gamlingar får också lägga till sig på listan. Jag börjar så fyll på:

Namn: Dallas
    Ålder+stjärntecken: 35, fiskarna
    Ålder man: 44
    Vi möttes: 1990
    Civilstånd: Gift sedan 070210
    Antal barn: 2 st (dotter f -92 son f -96)
    Husdjur: 2 katter
    Landsända: Västkusten

• zukigirl

MYcket bra idé Dallas!

Hallå! Dags för uppdatering av oss damer tycker jag, den lååånga listan i gamla tråden får dammas av och göras om. Många som var på gamla listan är ju inte här nu, så om de hittar oss igen får de lägga till sig på listan. Nya gamlingar får också lägga till sig på listan. Jag börjar så fyll på:

Namn: Dallas
    Ålder+stjärntecken: 35, fiskarna
    Ålder man: 44
    Vi möttes: 1990
    Civilstånd: Gift sedan 070210
    Antal barn: 2 st (dotter f -92 son f -96)
    Husdjur: 2 katter

Namn: zukigirl
    Ålder + stjärntecken: 38, skytt
    Ålder man: 38
    Vi möttes: 2003
    Civilstånd: Gift sedan 070929
    Antal barn: 5 st men inte med nya maken
    Husdjur: En stor landsköldpadda som heter Bulldozer Berit

• Dallas

Jaa det är alltid kul att ha en lista man kan titta på.. Vi är ju så himla gamla att vi så lätt glömmer vem vi pratar med, blandar ihop och så där ni vet.
    Haha visst känns det fint att skriva Civilstånd; Gift

• zukigirl

hahaha... Ja det känns lite overkligt ska jag erkänna. Jag måste hela tiden tänka mig för när jag ska skriva mitt namn o så där... *s*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2