• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Kaffemoster

Fortfarande kär här också! Stressigt på jobbet .. så jag hinner ju inte med BT ... *suckar uppgivet*
    Det är ju en väldans fart i alla trådar. Kul med träff tråden .. dock så är jag tillbaka i USA i januari .. men se till att ni har jättekul så att det blir fler träffar!
    Linda var jättefin! och så lycklig hon ser ut!

• Yllo

Synd att du inte kan ta lite längre semester Kaffemoster!

Visst var Linda och Johnny vackra?? dom såg så lyckliga ut SmileyCentral.com

Haft det rätt så stressigt på jobbet själv idag.. Mina rumskompisar kom på att dom ville ha en massa provtagningsscheman reviderade idag.. måste vara klart i morgon bitti SmileyCentral.com
    men det ska nog fixa sig... fast det har gjort att jag ligger efter med allt som jag tänkt göra idag istället....

• Dallas

Men jösses jag skrev ett långt inlägg innan jag kollade på Bonde söker fru, men efter låååånga sekunder visades Sidan kan inte visas GRRRRRRRR.
    Jag svarade Yllo ;
    Härligt med stress^¨¨¨^¨ NOT!

Ja Linda o Johnny var jättefina!!!

På mitt jobb stressar vi som skållade råttor! Nerdragningar och besparingar och jobba så mycket ni kan med så liten lön som möjligt är ledorden inom vården *räcker ut tungan åt politiker som bara vill spara in på allt*

• Yllo

Visst blir man glad när "sidan kan inte visas" dyker upp.... NOT, speciellt inte om man skrivit ett låååångt inlägg. Jag har tagit för vana att jag alltid (nåja, nästan alltid) markerar all text jag skriver och trycker ctrl + c (kopierar) innan jag klickar på "Posta inlägget" Tycker det händer rätt så ofta att det blir fel på sidan... undrar varför?

• Dallas

Yllo
    SMART!! Jag ska försöka komma ihåg det tipset... inte lätt när man är ivrig och förvirrad samtidigt

• Kaffemoster

Jag som trodde att det var vår ilskna IT ansvarige (på jobbet)som bröt kommunikation vid olämpliga tillfällen ...
    .. fast han hade säkert ett finger med i spelet iallafall ... Grrrr ...

• Dallas

Kan vara så

Men jag tror inte det, eftersom det strular här hemma där jag är IT-ansvarig

Kaffemoster skrev 2007-10-11 19:53:35 följande:
    Jag som trodde att det var vår ilskna IT ansvarige (på jobbet)som bröt kommunikation vid olämpliga tillfällen ..... fast han hade säkert ett finger med i spelet iallafall ... Grrrr ...
    Förresetn VAR är brudarna?? bara gråa pluppar överallt
  • Dallas

GÄSP rens sömnpillret på bt i kväll!
    Jaa du Dallas det är bara du som är vaken i den har trevliga tråden..... Logga du ut och gå och lägg dig. Kolla lite på tv med din man nu när han jobbar tidigt skift och är hemma.
    Jaa jag tror du har rätt, det ska jag minsann göra.
    natti natti

• Dallas

Kan inte sooova

Ska prova sex då....... kanske jag kan somna då Skulle bara se om ni var hääär nu när husbandet pratar i mobilen...

• Kaffemoster

OK. Jag ska sluta klaga på vår IT ansvarige, iallafall vad det gäller BT kommunikation ... Det finns gott on annat ...

Jag är som vanligt vaken i tråden så här dax .. fast det börjar bli lite segt här på jobbet ... Vill också gå hem .. men då måste man ju vara uppe med tuppen och inte ligga och dra sig som jag gärna gör ...

Sov så sött alla tantor! Vi ses i morgon!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2