• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Jag kollar sen om ni tipsat mig Farsan är här nu.... och STÖÖÖÖR. C U later

• zukigirl

men... jag behöver ju oxå tips om maten idag!!!

• Dallas

Tacj för alla tips Guuud va svårt att välja... det blir pizza,som passar ypperligt nu när jag ska gå ner ett par kg tills på lördag......moooaaahahahahaha

• Dallas

Men det var då ett jävla rännande här idag.... Återkommer sen igen

• zukigirl

jag städar...*suck* och *dubbelsuck* Men vad fan ska VI har till middag idag då? Vi kan inte käka pizza igen... hmm... kycklingsallad eller nåt kanske?

• zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-14 12:14:09 följande:
    Men det var då ett jävla rännande här idag.... Återkommer sen igen
    LÅS DÖRREN!!! Barrikadera dig där du har datorn. Vad fan, sätt upp lite taggtråd eller nåt! Lite privacy ska man ju få lov att ha så man kan ägna sig åt sin favoritsysselsättning nämligen surfa på BT!
  • Yllo

Avacadosoppa?? Vad jag förstår så tar man bara lite varmt vatten, lite kryddor och så en avacado och mixar.

Idag har jag varit iväg och träffat några tjejkompisar härifrån BT och käkat lunch. En av tjejerna var det första gången vi träffade IRL efter att ha känt varandra i 2 år på nätet. Det var jättekul och tiden bara rann iväg.. Vilket får mig att tänka på att det snart är 19/1 och vår kväll också kommer att rinna iväg *snyft* Ska bli kul att träffa alla gamlingar och panikare också

Fortfarande off idag med... tandvärk har jag med.. Fast jag blev glatt överraskad när jag kom hem idag.. Maken har varit jätteduktig och spacklat alla fönsterkarmar klart Såååå glad för att det är gjort. Nu är det bara elen och innertaket kvar innan vår källarvåning är klar (nåja nästan.. vi har badrummet och klädvårdsrummet kvar sen... men även där är det nästan klart).

• Dallas

Enkelt sätt att få middag;
    1, Ta fram pizzalappen
    2, Kolla med övriga vad de vill ha
    3, Ring pizzerian & beställ
    4, Efter 15 min säg åt maken att åka och hämta pizzan
    5, Vänta på maten, fila naglarna eller se på tv medan du väntar
    6, Maken kommer hem med pizzan, han dukar fram
    7, Sätt er till bords och ÄT

Mums! Idag blev det:
    Kär&Galen= tomat,ost,köttfärs (ej köttfärssås! ),lök,krabba,räkor stark sås,bearnaisesås

Delfin= tomat,ost,tonfisk,räkor,krabba,musslor,vitlökssås

+ varsin kebabtallrik till barnen(givetvis med kebabkött och ingen karré!!!!)

Dallas skrev 2007-10-14 12:08:18 följande:
    Tacj för alla tips Guuud va svårt att välja... det blir pizza,som passar ypperligt nu när jag ska gå ner ett par kg tills på lördag......moooaaahahahahaha
  • Dallas

Jag ska hämta upp grannens elaggregat och koppla till taggtråden! Fan att bli störd 2 ggr, och sen veta att jag ska på VM = viktigt möte
    Vi hade jättekul, tröjtrycken blev jättebra!!!! Hoppas hon inte blir grinig!

zukigirl skrev 2007-10-14 15:21:03 följande:
    LÅS DÖRREN!!! Barrikadera dig där du har datorn. Vad fan, sätt upp lite taggtråd eller nåt! Lite privacy ska man ju få lov att ha så man kan ägna sig åt sin favoritsysselsättning nämligen surfa på BT!
  • Dallas

Hohoooo!*möts av eko* hohoooo

Jag känner mig otroligt duktig nu! Jag har köpt fyra julklappar nu!(en till min mamma, tre till min systeryster från våra barn) De levereras inom 14 dagar. HIHIHI! Min syrra är inte medlem här ( vad jag vet.... )och jag har nog "nämnt BT nångång" + vilka trådar jag är i mest. Kanske hon smyger här som sk GÄST som så ohövligt inte hälsar moooaaaaahahhahahaha. Om jag hänger kvar här efter jul ska jag berätta. Det är nämligen inga Kosta Bodaglas den här ggn!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2