• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Tuss78

Näe...jag tror att jag bkundar en liten stund till, det är fortfarande lite läskigt här bland gammfolket....

• Yllo

Kikar in och säger hej!

Har varit på kurs idag och sedan iväg till några polare och fikat. Precis kommit hem och gått igenom ekonomin för att se hur mycket vi ska börja växla in till bath inför resan om 49 dagar

Trött så in i vassen så jag har säkert missat en hel del när jag läst igenom sidorna... Känner mig inte direkt fit for fight just nu heller... så jag loggar ut igen och tar natti natti istället.. ska försöka mig på Panik-tråden i morgon..

• Dallas

Men det är inte så farligt!
    Du kunde ju säga snopp flera gånger förut, utan att bli rädd.Vi lite BETONAR LITE äldre är inte farliga. Det är dom från 80-årsålder o uppåt som är det riktigt läskiga, men de sussar nog nu

Tuss78 skrev 2007-10-13 22:31:57 följande:
    Näe...jag tror att jag bkundar en liten stund till, det är fortfarande lite läskigt här bland gammfolket....
  • Tuss78

Va? Har jag sagt snopp??? Nu förstår jag verkligen inte....

• zukigirl

God morgon alla gamlingar! *vinkar* Vad ska ni hitta på idag då? Själv måste jag nog ta tag i det roliga jobbet att städa lite här.... *suck* Jag vill ha en hemhjälp!

• Dallas

God morgon!*vinkar tbax* Jag borde stryka och städa, men idag flög ungdomen i mig: JAG GÖR DET SEN... Hemhjälp ja! Det hade varit modellen för mig också!

Jag ska till en kollega och planera elakheter..... Näe då, inte så farligt som det låter En annan kollega och vän fyller ju år och ska ha STORT kalas på lördag.Ska bli skitkul! Vi är 4 st tjejjor som ska göra tröjtryck idag och skriva nåt rart på tröjan, göra klart ett skojigt häfte samt prata strunt hela eftermiddagen! Födelsedagsbarnet ska få dessa hantverk inför alla på fesetn, hon kommer att svimma av gläjdefnatt över dessa vackra gåvor

• zukigirl

*asg* Vad skoj! Jag tycker det är så roligt när folk engagerar sig lite. Allt för få som gör det tyvärr.

• Dallas

Jag älskar att fixa med sånt här! Kalasplanering när man är spindeln i nätet och får fixa och dona är himla kul! Inget förnedrande, bara roliga grejer till kalas. Jag håller på med sånghäftet för henne, resten gör hon och värdparet. Hoppas att hon inte är här ock snokar! Jag hjälpte henne att få ut bordsplaceringen här på Bt, och en släkting till henne håller till här.Så hon sa att hon skulle kolla nångång efter släktingen. Förhoppningsvis hittar hon inte hit till den här tråden, hon sitter iofs mycket sällan vid datorn

• Dallas

MIDDAGSTIPS mottages tacksamt idag!! Inga långkok bara... hinner inte! Kl 14 ska jag vara på plats med planeringen

Ihjälkokt höna sa en person en gång om långkok

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2