• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • zukigirl

muuuahahaha.... vänta ni bara!!!!

• Dallas

Men Tussen, då får du blunda... JAG vill iaf se när de går på sightseeing, sörplar drinkar, solar MED åtminstone nederdel på sig . Vi andra som är LITE äldre säger till dig när du får titta igen. Du vet, så som man gör med barn när det är hemskheter på TVn t ex AIKare

En kvart senare:
    FAN så trött jag blir på att SIDAN KAN INTE VISAS kommer upp och man "kastas"ut. VARJE dag händer det ju

• Dallas

Tack, nu utnyttjade jag ditt tips. Jag anade ugglor i mossen, när det började jävlas lite så ctrl+c och jag kunde lägga in en kvart senare!! HEJA YLLO HEJA YLLO!!

Idag ahr jag inte kollat mailen förrän nu, jisses vad folk måste haft trist idag!!!! Jag har fullt upp nu* svettigt värre*
    Och så en man som vill att jag sks komma, ju in till Tvn alltså

Yllo skrev 2007-10-11 07:33:54 följande:
    Visst blir man glad när "sidan kan inte visas" dyker upp.... NOT, speciellt inte om man skrivit ett låååångt inlägg. Jag har tagit för vana att jag alltid (nåja, nästan alltid) markerar all text jag skriver och trycker ctrl + c (kopierar) innan jag klickar på "Posta inlägget" Tycker det händer rätt så ofta att det blir fel på sidan... undrar varför?
  • zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-13 22:14:34 följande:
    Jag har fullt upp nu* svettigt värre*Och så en man som vill att jag sks komma, ju in till Tvn alltså
    ja du kan ju inte sitta här och komma hur som helst! Det är bättre att du gör det framför tv:n... Min gubbe kallar på mig med... *s*
  • Tuss78

Åh, va skönt att höra att jag inte är den enda som blir kickad hla tiden. Trodde faktiskt ett tag att detta berodde på att jag är en gnagare inne i en ladugårds hårddisk....

Förresten, får jag titta nu? Eller är det fortfarande läskigt?

• Dallas

KOM så går vi moooaaahhahaha Ja jag HAR snuskig humor.

Men husbandet då!! Idag när vi åkte till Uddevalla, hade jag min relativt nya skinnjacka på mig. Jag s undrar om den blir mjuk när man använt den ett tag. (uderförstått Den=jackan)
    JAA, sa han sockersött, det brukar den bli och så blinkade han flirtigt!

zukigirl skrev 2007-10-13 22:16:53 följande:
    ja du kan ju inte sitta här och komma hur som helst! Det är bättre att du gör det framför tv:n... Min gubbe kallar på mig med... *s*
  • Dallas

Titta nu! Det läskiga är inte i rutan nu!
    Fruktansvärt enerverande att bli kickad!!!!

Tuss78 skrev 2007-10-13 22:17:18 följande:
    Åh, va skönt att höra att jag inte är den enda som blir kickad hla tiden. Trodde faktiskt ett tag att detta berodde på att jag är en gnagare inne i en ladugårds hårddisk....Förresten, får jag titta nu? Eller är det fortfarande läskigt?
  • zukigirl
    Dallas skrev 2007-10-13 22:22:25 följande:
    KOM så går vi moooaaahhahaha Ja jag HAR snuskig humor.Men husbandet då!! Idag när vi åkte till Uddevalla, hade jag min relativt nya skinnjacka på mig. Jag s undrar om den blir mjuk när man använt den ett tag. (uderförstått Den=jackan)JAA, sa han sockersött, det brukar den bli och så blinkade han flirtigt!
    *ASG* guuud det där låter som en av min lille gubbes kommentarer! hahahaha....
  • Dallas

Ja eller mina låtsas missförståkommentarer, men det hör inte hit alls nu....... *ASG*

zukigirl skrev 2007-10-13 22:26:45 följande:
    *ASG* guuud det där låter som en av min lille gubbes kommentarer! hahahaha....
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2