• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Tuss78

Hoppas att solen skiner mer på Zuki än vad den gör här där jag bor.....

förresten...får jag vara här hos er? Har inte fyllt 30 ännu men är på god väg....

Tillräckligt gammal för att accepteras? Lr tillräckligt full kanske....

• Dallas

Accepteras!! Du som är nybliven fru o allt
    Här är det höst"storm" idag och REGN, hoppas det är sol ca 8 mil söderut ja!Dvs där zuki är.

• Dallas

Var är zukipuki??*rösten man har när man leker med bäääbisar*

• Troll1

Hallå på er! Borde vara bland de äldsta här! Får jag va me´??

• Troll1

... Ojoj, glömde säga att jag fyllde hela 40 år för två v sedan!

• Yllo

Milda marsvin vad jobbigt Dallas! Finns det något värre än när allt går sönder efter varandra??

Grattis Zukiwife!!

• Dallas
    Yllo skrev 2007-10-01 11:02:06 följande:
    Milda marsvin vad jobbigt Dallas! Finns det något värre än när allt går sönder efter varandra?? Grattis Zukiwife!!
    Tack, så skönt att få lite förståelse

Nu måste jag för femtioelfte ggn fixa fram de kuliga figurerna. Min käre make har tallat på datorn igen grrrrr
  • Yllo

Jag är glad och tacksam över att allt just nu håller ihop för oss *peppar peppar ta i trä* Undrar varför allting ska gå sönder samtidigt?? Är det så att bilen, tvättmaskinen, torktumlaren, spisen, kylskåpet, frysen, tv:n, datorn, videon, dvd:n m.m. har någon slag kommunikation med varandra samt med våra konton (sparkontot) och när dom ser att det endast finns liiiite pengar sparat för just sådana här oförutsedda utgifter.. ja då går det ut en gemensam order till alla prylar att dom ska gå sönder??

• Dallas

Ja exakt så tror jag att det är! De anfaller i samlad trupp så fort man slappnar av minsta lilla!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2