• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Permobil Jag är påläst! Kaffemoster! Trösta Linda i Paniktråden och kom med nåt tips! Hon är ledsen nu stackars liten, hon behöver tröst

• Dallas

Uj lite läskigt det här med gästbok... När jag kollar på MIN SIDA kan jag ju se vilka som varit inne och kollat. När det står GÄST, är det de ej inloggade som menas då eller är det tuffa moppegänget Jag tycker det är ofint att hälsa på och kalla sig gäst när man inget skriver..... Fattar ni hur det hänger ihop?

• Kaffemoster

Nu har jag gett Linda lite förslag på Panik tråden ...

Nån som är redo för ett Permobil race?

• zukigirl

Dallas: Det är när man inte är inloggad som det står gäst. Väldigt många som smyger omkring här har jag märkt. *s* Nu har jag den sista tårtbotten i ugnen. Färgen som ska täcka de grå sitter i skallen. Känns som om jag har koll på läget!

• Yllo

Oj, ska genast smita över till Panik-tråden och kolla vad Liinda behöver tröst med *reser mig halvvägs ur rullstolen*

Jag har ingen permobil ännu så jag kan inte vara med i racet.. Ska kolla om jag kan få hyra en från jobbet

• Dallas
    zukigirl skrev 2007-09-27 23:32:25 följande:
    Dallas: Det är när man inte är inloggad som det står gäst. Väldigt många som smyger omkring här har jag märkt. *s* Nu har jag den sista tårtbotten i ugnen. Färgen som ska täcka de grå sitter i skallen. Känns som om jag har koll på läget!
    Låter bra! Min man har precis avslutat sitt jobb som frisör, han har gjort en tvåstegsfärgning på mina begynnande gråa strån Slingorna bara anas, inte skarp kontrast dvs precis som jag ville ha det.(schwarzkopf vision) Nu serverade jag en Bacardi razz för att han varit så duktig*stolt fru*

ÅÅÅÅÅÅ imorgon smäller det zuki!!!!!! Vi ses då Ska tänka på er HELA dagen. Hoppas ni får sol på er underbara bröllopsdag!
  • Dallas

den sista bilden är till den person som ska gifta sig i morgon

Nu ska jag ta en bacardi till o se på tv med min man
  • Kaffemoster

Zuki, om du ser en dam med lila hatt bak i kyrkan .. så är det Kaffemoster som smitit in för att tjuvtitta ...

På måndag vill vi höra allt om bröllopet!

Glöm inte bort att njuta av stunden .. dagen kommer att gå så fort!

• Dallas

Lycka till idag zuki!!!

Ser du en person utan lila hatt bredvid damen med lila hatt, så är det jag
  • Dallas

Milda makaroner vad vi spenderar pengar här i vårt överklasshem

VARNING BARA GNÄLL:

Ny diskmaskin köpte vi i mars efter att ha haft reparatörer här sju ggr och de vägrade byta ut den(vi hade 2års-extraförsäkring på den) efter sjunde ggn funkade den ca 3 månader och då hade den givetvis gått ut) ,jag kostade på min bil 4000kr i april, för två veckor sen köpte vi ny spis och idag gick den fu**ing j**la dammsugaren sönder. Bara att åka och köpa ny. Undrar vad det blir härnäst?? *suckar djupt*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2