• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

STACKARS DIG!!!! Matförgiftad?? Hoppas du mår bättre nu och kan få i dig lite mat och vätska

Kopierat från paniktråden, orkade inte skriva om allt
    Göksäter är som ett minimini Ullared på Orust.
    Hihi jag köpte skitsnygga panellängder för 69,50!(2 st ja) en skitsnygg fintröja( svart med rutiga ärmar+krage+nertill så d ser ut som en skjorta under) till sonen för 89,50, mönstrade sockar 15kr paret mm mm På hemvägen: in på Torp och köpte present till syrran (hon samlar på Boda Nova joy serien)

• zukigirl

uhhh... jag har ont i magen! Skulle varit på tupperware-party ikväll men när jag hade öppnat bildörren för att åka så fick jag snabbt stänga den igen och rusa in på toa och sätta mig....

• Dallas

STACKARS DIG!! Usch har flunsan börjat?? Två sjuka gamligar i tråden... bådar inte gott. Jag våndas med er!!! Bäst att ligga och se på tv ikväll t ex Bonde söker fru*peppar er lite*

• zukigirl

Ska snart krypa ner i soffan för Heroes börjar vid nio.... Usch... vad jag är ynklig nu... *tycker sååååå synd om mig själv fast det eg inte är så farligt...än!*

• zukigirl

jag puffar under fläkten jag... sen ska jag se på heroes... Har lagt till några bilder i galleriet förresten..

Pöss på dig!

• Dallas

SÅÅÅÅ fina ni är på bilderna!!! Mera mera! Titta inte på Heroes nu ...

Rökpaus för mig nu. AH kom på att jag måste se på tv4fakta ju! Riskförlossninger
    So long dear friends.

• Kaffemoster

Zuki, jättefina bilder! Vilka tårtor!!!! Buketten blev ju perfekt till klänningen!

• zukigirl
    Jodie skrev 2007-10-03 20:57:08 följande:
    Nästan kusligt ju!Tror betämt vi borde fundera på en paniktråd-träff i nåt skede och se om vi har andra likheter vi knäppisar i den här tråden.
    ehhh... snurrig idag Jodie? Det här är ju gamlingtråden inte paniktråden. Men det är ju nästan samma sak så det spelar ju ingen roll... Jag har faktiskt funderat på en liten träff jag med nån gång i framtiden... Tänk dig alla vi galna kvinnor på samma ställe på en liten yta! hehehe... det vore ju värsta grejen asså! *försöker låta lite ungdomlig*
  • zukigirl

Den långe mörke killen är min näst äldste son. Hårdrockare som kanske märks! Den lilla tösen är min dotter. Mitt minsta barn. Killen som står jämte Marko är hans lillebror och tjejen är Markos systerdotter.

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2