• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • Stålhandske

När Gemma beskriver matlagning får jag prestationsångest deluxe. Enkel middag- Jo pyttsan! Då går jag på restaurang och njuter av RIKTIG matlagning i jämförelse med min egen! ;)

Gemma, din skötväska kändes väldigt mycket DU!
    Själv gillar jag australiensiska märket Oi-Oi;

www.oioi.com.au/content/product_range.htm

Arbetsveckan är över (Den har varit TUNG!), jag har precis träffat en väninna som nyligen startat en lokal, helt reklamfinansierad tidning, som behövde lite råd.

Nu är det dags för manikyr!

• Gemma

Stålis: Japp, den är mycket jag, väskan! Näää... inte prestationsångest. Det är ju ett busenkelt recept ju. Om jag bara hade en hjort i närheten... har ni vilt i Guangdong? Och en till fråga: Är det sant att det är en massa motorcykelgäng i Guangzhou som åker runt och rycker väskor, och att den lokala myndigheten därför valt att helt förbjuda motorcyklar? Här i Shanghai är det väldigt låg brottslighet, däremot gillar man jättemycket att prata om hur farligt det är i Guangzhou (och Shenzhen) och hur kriminella alla är ;)

• Gemma

Stålis, superfina väskor! Men jag känner ändå att jag har valt rätt.

• Gemma

Haha, jag har lyckats! Jag har fått er att sitta här och diskutera skötväskor med mig!

• Gemma

Davidanne: Supervackra bilder i ditt galleri! Grattis än en gång, och du var hur vacker som helst med dina sotiga ögonfransar.

• Lapinette

Oj Gemma, har jag verkligen tillagat något som du aldrig har lagat??!! Pizza, kanske inte så kulinariskt men ibland attans så gott. Brukade göra det lite då och då i Frankrike med prosciutto, champinjoner, mozzarella och ruccola. Mmmm...

Kanske blir det pizza till väninnorna? Snacka om att jag har beslutsångest. Förstår inte varför jag ska känna så när det är väldigt nära och kära vänner som ska komma över.

Gemma har sett din väska och tycker den är jättefin! Så klart du ska köpa den. Gällande vagnen så har jag en annan trådkompis som köpte en sådan fast röd. Hon ska självfallet ha en röd skötväska till.

• Gemma

Lapinette: Väskan är redan köpt och beställd :)

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!