• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

kineser bär sina barn va, inga barnvagnar där inte...

nu ska jag laga middag
    blir inbakad fläskfile med champinjonfyllning och sen ostbricka, hittade en kanonfin bit Brie de meaux, ska jag äta en bit åt dig med Gemma?

• Gemma

sömnig... satt och facebookade halva natten ju. Det är sjukt kul att bli kontaktad av gamla spöken från förr. Nu ska jag inleda dagen på traditionsenligt vis med bok och cappuccino i sängen. Och för första gången sen jag kom hit har jag inget jobb som hänger över mig, om man skulle ta och skriva lite eget i eftermiddag? Vill ju så gärna att energin från skrivarkursen ska bestå... det var så kul!

Men Margaux och Lapinette, nu får ni ta mig sjutton ta och pallra er hit!

• förhoppningsis

Kanske får leta upp dem på facebook och be dem komma tillbaka...

Idag kommer städerskan så jag ska ta en riktig långpromenad och sen luncha med en väninna och efter det promenera lite till men då med min höggravida väninna som har beräknad förlossning idag...
    vad ska ni göra?

• Gemma

Har precis lunchat med min 8 mån gravida kinesiska väninna. Hon såg strålande ut och är väldigt aktiv. Inspirerande! Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla DVD, och kanske nappa lite.

• förhoppningsis

Hittade Lapinette i en annan tråd idag, sa att vi saknar henne här!

• förhoppningsis

Nu är det 10 timmar kvar så åker jag till Spanien!!

• Izunia

hittade äntligen hit efter många försök av att hitta min gamla signatur! Tack för länken!

Jag är också facebook addict...

Nu ska jag hoppa i säng för imorgon is an other day in the sky!

• Lapinette

Har varit inne här sen i söndags och hade inga problem att komma in dock tog det mig hela 4 dagar att upptäcka att den gamla tråden var avstängd. Ja, ja...har förlustat mig på barntråden istället.

Jag som är gammal som gatan undrar vad är Facebook?

• Lapinette

Och visst förhoppningsis var så gullig och frågade vart jag tagit vägen. Förstod då inte att en ny tråd hade öppnats. Ja, ja...här är det mörkt och jag är trött!

Kan även tillägga att jag inte har direkt letat efter er då jag inte har någon glamour what ever att tillföra i tråden. I helgen flyttade vi åt min bror på lördagen. Sprang i trapport och bar kartonger. Pust! På söndagen hade vi så fruktansvärt ont överallt att det enda vi lyckades med var att gå på bio. Denna vecka har maken målat om badrumstaket (denna gång blev det bra) och så har vi sprungit våra sista mornar på Sophiahemmet. Känns skönt att veta att vi inte behöver gå tillbaka dit. Det är tröttsamt!

Som sagt ingen glamour alls! Det mest glamorösa som hänt var när ordförande i vår fastighet ringde på dörren härom kvällen och frågade om vi var intresserade av att köpa vinden ovanför för att bygga etagelägenhet. Vi som har 3:or och 4:or och självfallet bor högst upp blir tillfrågade m a o 4 lägenheter totalt i våra två portar.

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!