Stålis, Kul att se dig här igen!
det går att få tillbaka sitt nick med allt man sparat, såg att Gemma hann före med länken, gå längre ner på sidan så finns allt där. Fattade inte alls först men det var för att jag inte scrollade ner långt nog.
Tackar tackar, det tenta resultatet ska firas ordentligt lovar jag. Lite kul att få toppbetyg på sista tentan jag skriver också. Sen att jag satt i solen och drack färskpressad juice 2 dagar i rad när jag pluggade och alla skakade på huvudet och tyckte att jag var oseriös gör saken om möjligt ännu bättre!
Facebook hets?
Jag har det, och de flesta jag känner har det... men hets?
Japp mig har du ju hittat där redan.
Gemma
En vecka är nog ungefär vad man står ut med att vara inneboende hos någon också utan att känna ett akut behov av egen yta eller lite tid för sig själv, sen börjar man gå varandra på nerverna. Fast med gästrum är det ju lite annorlunda mot att bo i vardagsrummet... Vi har iof en 3a och kan ställa upp en gästsäng i arbetsrummet vid behov men en vecka är rätt lagom då med.
Om vi bara kan få ledigt i juli-aug kanske det är bättre att vänta lite tills det går att få semester på vettigare tid, ska bara få mannen att förstå att vi ska åka dit, han är sugen på Vietnam, Dubai, och de delarna av Malaysia som vi ännu inte varit i. Men tro mig jag jobbar på det!
Bilderna du visade på hotellet i Bejing kommer jag ihåg, måste kännas kul att åka dit! Verkade vara ett kanonhotell!! Har du sett muren innan? Inte helt 100 på hur den sträcker sig...
Ang vagn så tror jag att den är perfekt i Kina, som sagt den är ju väldigt smidig och lätt vilket är viktigt (tycker iaf jag) vid valet av vagn, och i kina kanske de inte har barnvagnsramper som är som våra så ni slipper det problemet. Hörde att de inte är så bra på sånt alls - stämmer det?