• Gemma

Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!

När solen runnit ner bakom havslinjen, visst måste man väl befinna sig ovanför den, då? Och bara DET borde ju vara en anledning att fira med lite rosa Moët. Men kom ihåg - det går lika bra med San Pellegrino.

Eder, G

• Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!
  • förhoppningsis

Har försökt få min man att förstå att vi ska ta nästa semester och åka till Kina, efter allt jag hört om Shanghai så har jag blivit otroligt sugen!!

Har tillbringat stor del av dagen med att måla om kök och hall, blir riktigt bra! Skulle ha gjort det för evigheter sen men det har skjutits upp hela tiden men idag fick jag nog. Innan var färgerna helt hemska, undrar vad tidigare hyresgäst tänkte på eg??

• Gemma

Förhoppningsis, gör det så kan vi ses!

• förhoppningsis

Kommer absolut att höra av mig om mannen ger med sig ang resmål, vore jätte kul att ses "på riktigt" vilken tid på året är bäst för att åka dit? Sommar vore optimalt för då har mannen mindre att göra på jobbet och kan lättare få semester i längre perioder.
    Har ju mer eller mindre precis kommit hem från kenya+zanzibar så mannen har inte så mycket semester kvar så det blir nästa år... gillar semester planering!

• Gemma

Hej på dig! Sommaren är dessvärre helt olidlig här... men det har jag ju berättat så mycket om redan.

Bästa tiden är mars - slutet av maj samt september - slutet av oktober.

• Gemma

I år ska vi f.ö. ha TRE besök i oktober + november, plus att vi ska till Beijing och att jag ska till Sverige i två veckor. Full rulle ;)

• Gemma

Känner mig lätt stressad ska jag erkänna...

• förhoppningsis

JO du har berättat om hur det är otroligt hett och stinkande, men jag hoppades att det inte var hela sommaren... men vår och höst funkar alltså bättre. Svårt att få ledigt då bara för oss...

Låter som om din höst kommer rusa iväg, trevligt med så mycket besök men kanske lite tröttande på samma gång. Bor de hemma hos er?
    Resan till Bejing, är det semstertripp eller ska ni dit för nått spec? Det längsta jag verkar komma den hr hösten är Alicante, dit jag åker på onsdag. Bejing känns klart mer spännande!

Sverige besöket var för att hämta hem barnsakerna eller minns jag helt fel? Fick du reda på hur containerlast funkade? Enklast är nog att prata med rederierna direkt tror jag.

• Gemma

Yes, folk bor på vår soffa eftersom vi har en tvåa. I Bejing ska vi främst kolla på muren och bo på coola kommune som jag länkat till lite tidigare. Här är fö regnigt och höstlikt nu, när det bara är behagliga 22 grader. Ikväll har de lovat åska igen, och jag som ska sitta och äta middag på en mysig uteservering med en väninna... jaja. I Sverige skulle jag mycket riktigt shoppa barngrejs. Har satt mannen på att kolla speditionen; själv sitter jag i vanlig ordning och laddar ner tester av allt från babyskydd (bilbarnstolar för småpluttar) till babyvakt och blöjor. Måttligt kul. Vagnen är redan beställd, man måste vara ute i väldigt god tid.

Alicante kommer med all säkerhet att bli grymt ju! Lova att dricka rejält med Cava och käka serrano och andra förbjudna läckerheter, för mig med ;)

• Gemma

Hoppas att Lapinette, Margaux, Stålis och alla andra förstått att man måste nyregistrera sig för att komma åt sidan... tog typ fem minuter och är sooo worth it ;)

• Gemma

Förhoppningsis: Juni kan i vissa fall vara okej men juli och augusti - undvik som pesten!

Svar på tråden Summan av all glamour under solen OCH ovanför den - deluxe!