Frejis, härligt att få se lilla taxen här igen! Mina tankar går ofta till dig.
September, jag hoppas att din oro blev stillad i dag!
Lappis, det är bra att känna sig likgiltig ibland. Passa på att hämta nya krafter till kommande ivf! Fast jag förstår precis hur du menar med den positiva ivfstatistiken...
Vickan, har du provat att föreställa dig livet utan barn? Alltså, i stället för att fundera på hur ert liv skulle bli med barn. Hur känns den tanken? Om du fortfarande inte vet hur du känner i februari (risken är nog stor), och om du vill njuta av din smala kropp en liten stund till kan du sätta in sån där spiral utan hormoner. Kroppen får en stund på sig att återhämta sig från p-pillerhormonerna och ni får lite längre tid på er.
Muggles, så trevligt att höra att livet med Goa Moa verkar ha blivit lättare tack vare att matningen fungerar väl!
Nenne, prova med "prata på du, jag lyssnar i alla fall inte" till din vän. Hahaha *elakt skratt* Ibland måste man ta ned de lyckliga jäklarna på jorden!
Oms, jag vill ha dig som min mamma! Jag vill krypa intill ditt bröst och bli omsluten av det lugn och värme som du utstrålar. (Inte så äckligt menat som det låter)
Sweet, om du inte skriver här så ofta så MÅSTE du blogga mer! Abstinens! Hoppas att blåbäret är en aning ljusare nu.
AM, jag får panik när du skriver kryptiska saker på bloggen. Känner mig dum och okunnig. Men jag skrattade gott åt Livias nya hobby! Jag brukar stå först i folks adressbok så jag får den typen av meddelanden ibland.
MrsB, stress är en lurig åkomma. Lite som högt blodtryck, man kan ha det utan att vara medveten om det själv. Skönt att testerna såg bra ut!