Oms, det var intressant det du skrev om att din väninna inte kunnat trösta sin bebis medan hon kunnat lämna över till andra som klarat det för det är likadant för mig. Som tur är så går det bättre och bättre på dagarna för mig och Iris nu och det är inte så ofta som hon illvrålar längre, inte förrän på kvällen när hon börjar bli övertrött och inte lyckats somna, då tröstar maken eller mamma båda bättre än jag. Fast som sagt, under dagarna när jag är själv med henne så fungerar det rätt bra, ibland blir hon jätteledsen när hon blir trött men det är inga långa stunder hon vrålar då. Jag känner mig verkligen inte stressad men vad vet man.
Vad det gäller bärsjal så har jag varit inne på det faktiskt, jag försökte ta mig till Babyland för att prova ett par gånger men hon var aldrig på rätt humör att strula med det. Till sist beställde jag en Ergo babycarrier som ska vara ett mellanting mellan sjal och bärsele men när jag försökt prova den har hon blivit vansinnigt ledsen, vet inte varför.
Synd för Iris att du inte är mamma till henne, men hon får klara sig med mig!!!
September, tur att det inte var någon fara med den lille i alla fall men trist med cystan. Men som sagt, det har ju gått bra för Snartis, förhoppningsvis slipper du operation du också. Synd att du ska behöva ha ont bara.
AM, jag håller med Page och kryptiska inlägg på din blogg!! Inga fler ledtrådar? Fast det lät som att du var lite missnöjd med det hela så du kanske inte vill ta upp det mer.
Page, jag gillade ditt "prata du, jag lyssnar i alla fall inte"-inlägg på din blogg men å andra sidan har jag gillat alla dina inlägg!
Muggles, det är inte så illa att vi inte kommer ut alls på dagarna, vi går och handlar, vi går kortare promenader och om hon verkar vara på bra humör utökar jag dem lite här i området, vi går på öppna förskolan eller fikar med någon bekant. Måste jag in i något köpcentrum så får jag ta bilen och uträtta det jag ska så snabbt som möjligt och sedan kan man strosa lite om hon inte tappat tålamodet, fast det händer ju tyvärr sällan att man får tillfälle till det. Så som sagt, vi kommer ut, bara inte riktigt som man skulle vilja.