• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nennesjuttioåtta

wwoooaaaah clownisen!!!! grattttiiiiiiiiiisssss!!!!!!!1 *hoppistudsdansar*

• nennesjuttioåtta
    :-0

*piruett*

Vad roligt för dig!!!! *Kramar om*
  • Lapinette

Ahhhh Clownis, vad glad jag blir!!!!
    STOR JÄTTEGRATTIS!!!

• nennesjuttioåtta

här blodade jag lite imorse med, och tuttarna är lite mindre ömma. men större, enligt min ännu ovetande man (vill inte att han ska börja hoppas för mycket, grymt av mig, kanske). Nice. Så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig nästa vecka...

En skum grej var att vi båda dörmde ungefär samma sorts dröm. Han drömde att vi "were on a break", låg i lumpen båda två och jag hade en annan, mörkhårig lockig kille, medan jag drömde att jag var piratklädd och var tillsammans med Orlando Bloom, som hade en arm av marsipan (eller också var ett svärd väldigt välslipat). JAg drömde även att jag hoppade från skeppet innan jag insåg att det var flera hundra meter ned till vattenytan och fick sån jävla svindel (har inte svindel annars) mn som tur var hade en gubbe med sideburns en fallskärm så jag fick klänga på hans ben.

Ett annars väldigt starkt symptom jag hade förra i veckan var i måndags på ett friskispass. Jag blev alldeles rörd och fick darr på läppen av att så många var på passet och gjorde samma övningar som ledare och att han måste bli väldigt glad av att det är så många där och gör som han. Jag som inte ens gråter åt skadskjutna musungar som fastnat med tassen i en tub med smältost. Men, men... It ain't over förrän feta tanten sjunger.

• nennesjuttioåtta

nu vill maken surfa. *suckar högljutt*

Hurra igen för clownis!!!

Hej Lappisen! Spraya på, det är vår tur nu!!!!!

KRAMISAR!!!

• Liten med Mindre

Clownig - ett gigantiskt stort jättegrattis!!!! Hoppas verkligen att pyret bestämmer sig för att fastna ordentligt och växa sig stor.

Massor med kramar!

Och - nu ska jag efter en stor tallrik ostkaka med grädde och sylt försöka komma igång med repetitioner inför kursen. Att det tar emot så... Funderar mer över om jag även får ner en bit frusen chokladtårta. *rodnar*

• Lapinette

nenne - det låter spännande. När har du BIM?

• Vännerfan

Åh, vad roligt! GRATTIS Clownis! Hade du också haft symptom innan du testade?

Och vad spännande för Nenne! Jag håller verkligen tummarna här!

Själv mår jag mycket bättre efter att ha tagit "powernap" i över 2 timmar. Prinsen sover nästan alltid ute på balkongen på dagarna om vi är hemma och på vardagarna invaderas gården av ett dagis klockan 10, så jag tror han ofta vaknar av deras stoj. Men idag var ju inga barn ute, så det var nog därför han sov så länge. Öh... Inte särskilt intressant kanske. Men jag blev väldigt förvånad när jag vaknade och såg hur mycket klockan var.

Mindre,
    Jag hade satsat på chokladtårtan och skippat ostkakan. Gillar inte ostkaka. Förresten så har jag utvidgat min marknadsundersökning och upptäckt Chokladbarens goda praliner! (Ligger nära Hagakyrkan.) Rekommenderas till Göteborgare!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!