• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • MSW

Stort fett jäkla grattis Clownis!!!

Fortsätter hålla tummarna för resten av bimarna..

• Clownis

Hej igen tjejer och tack för alla gratulationer. Känns overkligt men självklart alldeles underbart.
    Vänner: Jag kan inte direkt avgöra vad som är riktiga symtom eller vad som är biverkningarna från IVF-behandlingen. Progesteronet ger ju tydligen också ömma boobisar.

• sweetstreet

GRATTIS Clownis!!!! vad UNDERBART ROLIGT!!!!!!
    Nu hoppas jag verkligen att allt gar bra hela vagen! Jiiiiiiiiiiihaaaaaa!!!!!!!!

• sweetstreet

Annars har jag inte mycket att saga just nu an att jag har extremt mycket pa jobbet sa det har inte blivit sa mycket BTande.

Jag har liksom lite gett upp just nu. Det kanns bara saaaaaaa jobbigt med barnfokuserandet just nu sa jag vet inte. Kanske kommer jag hanga har ngt mindre pga av detta ocksa. Kanske behover lite tid "off" BT??
    Hehe, vi far val se om det blir sa eller ej. Detta ar ju som sagt fram och tillbaka sa ibland kanner man verkligen sahar i en eller ett par dagar men sedan ar allt bra igen och man vill in har och kolla vad som hant!

Men sa kommer svarmor idag ocksa sa det blir nog mindre tid att hanga pa BT i och med det ocksa. Och det kanske ar ratt bra egentligen. Da far jag ju en "naturlig" paus....

• Lapinette

Sweet - don't leave us!!! Vad ensamt, trist och tråkigt det skulle bli här utan dig. Jag förstår dock det där med en paus, har själv försökt men lyckades bara en förmiddag .

Själv går jag och vänta på min blödning. Har hört mig för lite på FL när den borde komma och någon fick den vanlig mensdag, vilket för mig innebar torsdag-lördag denna vecka och någon fick den 13:e spraydagen. Den borde komma nu någon gång...känner mig mensig men hittills inget.

• Tinga

Clownis - åh, vad roligt! JÄTTEGRATTIS! Så glad jag blir för er skull!

Nenne - det låter verkligen som att du har något kul på gång! Håller tummarna så att de blir blå! Du får rapportera vartefter, hur det utvecklar sig. Vilken dag är BIM?

Sweet - vad tråkigt att du känner dig så uppgiven! Äter du ÄL-stimulerande den här cykeln också? Om jag fattat det hela rätt har du blivit lite nedstämd av dem tidigare, så det kanske är det som spökar nu också? Skickar en varm kram hela vägen till NYC!

För egen del kan jag meddela att tanten nu gjort storstilad entré. Känns tråkigt, men inte deppigt. Det är klart att jag är besviken, men jag hade inte så stora förhoppningar den här gången, och då blir fallet inte heller så farligt. Idag har jag varit på apoteket och hämtat ut Pergotime, så nu gäller det! Risken är väl att jag blir så fokuserad den här gången att jag blir jättebesviken om det inte blir något.

Nähä - nu måste jag rusa! Ska iväg på middag ikväll och maken är stenhård med att vi kör om exakt 40 minuter, så det är hög tid att snygga till sig (sitter här och eftersvettas efter en joggingtur, så jag är inte höjden av fräschhet ).

• Lapinette

Tinga - trist med tanten men skönt att du snart ska köra igång med Pergo.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!