• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nennesjuttioåtta

aaah. inte för att jag vet vad du gör och var men då förstår jag att du inte vill ha det.

tack för kramen!

• Lapinette

Telis - skulle inte heller gilla att gå ned i semesterdagar. Frågan är ju om det är ett jobb som du känner skulle vara en utmaning, något som du jättegärna vill göra. Då kan det ju vara värt det.

• Lapinette

nenne - himla otur med tanten! Vi sykroniserar verkligen men jepp, jag cyklar på en lite annorlunda stig denna gång.

• Lapinette

Telis - såg nu att det inte var ditt drömjobb! Nähhh, då får de punga upp med plånboken om de vill ha dig! That's it!

• Tinga

Åh, Nenne - tusan också! Det lät ju så himla plussitivt med dina bruna spår! Skickar en varm kram! Passar på att skicka lite "pepp" också, så att du ringer gyn också nu!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    du ser ut att rulla på stadigt där (fast det ser roligt ut när du nyser för då svajar du liksom till), jag har ju åkt på punka här men hoppas på ett snabbt däckbyte.

• Lapinette

Byt däck och så upp på banan igen!

• Tinga

Nenne - är det din man som jobbar i depån? Efter allt ditt cyklande borde han vara grymt snabb nu!

• nennesjuttioåtta

ah, mannen är mer inne på att sätta på en ringklocka och lyse.

Nu har jag i alla fall letat upp numret så imorgon ska jag ringa!

• nennesjuttioåtta

oj, här går det undan, nu har han krängt av däcket, det verkar vara något fel på gummit och det vet vi ju, att med gummi så blir det inga barn! Dags att köra slanglöst. NEJJJ, det funkar ju itne heller. Dags för sparksäsong, kanske??

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!