• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

Vickan - starkt jobbat med viktminskningen! Det brukar väl gå lite trögare med de sista kilona för de flesta, så misströsta inte! *pepp, pepp*

• viktualia

Tinga - jag vet.... surar över att det är de sista 11 som krånglar.. hade känts bättre om det bara var kanske 5 kilo kvar...

• -August-

Vickan - jag ar helt grymt imponerad! Tank att du fortfarande gar ner i vikt!!! Du har hallit pa ett tag nu och de flesta hamnar ju i en svacka, men sa lange du anda gar ner i vikt ar det du helt suverant.

Hoppas ni haft en superhelg! Inte suparhelg. Jag aterkommer lite senare med uppdateringar .

• Tinga

Vickan - fast även ett halvt kilo i veckan är helt OK om du frågar mig! Då ser man ju hela tiden att det rör på sig, iallafall.

• junilejon

Hej alla tjejer det var ett tag sen jag var inne nu och jag har bara skummat igenom det ni skrivit!!
    Jag tycker absolut inte att ni är tråkiga eller något,ni gör mina dagar lättare att leva
    Anledningen till att jag inte varit inne är pga att det har varit lite kämpigt här,min kompis dog förra veckan....det känns fortfarnade overkligt, tro knappt på att det är sant!!!

Någon tant har inte dykt upp,vet ju inte riktigt när hon ska komma denna gången,men jag tror att det är början på nästa vecka!! Så vi få väl se om hon kommer eller inte!!

Clownis ett stort GRATTIS till dig och en varm kram! Hoppas att allt kommer att gå bra!!
    Sweet,tråkigt att tanten hittade dig denna månaden med...förbannade skit!!!

Jaha...nu kommer jag inte ihåg med vad det var jag skulle kommentera eller skriva....det står helt still i huvudet

Jag kan i allfall säga att jag saknat er mycket...tack för att ni finns!!!

• -August-

Hej Junilejon! Men vad sager du? Din kompis har gatt bort? Jag kan inte ens tanka mig vilken chock! Stackars alla nara och kara. Fy tusan.

• junilejon

August

Vi har vetat det i ca ett år nu,då fick han sitt cancer besked,men när det väl händer så fattar man det inte riktigt!!!
    Han fick iallfall vara med att bestämma namnet på hans lilla flicka som är beräcknad att komma i början av mars. Hon ska heta Juni,Kristina,Theresa...så fint!!!
    Jag är väl fortfarande i chock,är så rädd bara att hans fru ska bryta ihop. Pratade med henne nu i veckan, hon tar det väldigt bra! Hon har gått igenom det här innan,då hon förlorat sina föräldrar i cancer! Men jag tycker så himla synd om henne....hon har ju iallfall lilla Jakob (deras son)...
    Dagen efter att han dog så skulle hon ner till bergravningsbyrån,när hon kommer ut ser hon att det varit indrott i deras bil.Dem hade tagit airbagen (och tydligen på 11 st bilar till samma natt)snacka om otur!!!
    Men hon tyckte bara att det var skönt,då fick hon någonting annat att tänka på första dagen!!!!

• Tinga

Junilejon - beklagar sorgen efter din vän! Det är verkligen jättetråkigt när unga människor dör "helt i onödan". Skickar en varm kram! Skriv av dig här om du behöver det, för jag kan tänka mig att det är många tankar som virvlar omkring i ditt huvud just nu.

• -August-

Ush sa grymt Junilejon. Livet ar sa orattvist for vissa. Hoppas hon har bra stod i sin omgivning.

• Piggelin1

Junilejon - så oerhört tragiskt & jättetråkigt.
    Även om ni visste att det skulle komma dithän på sikt, så är det oerhört tufft när det väl blir ett faktum/man har svart på vitt att personen ifråga inte längre finns. Går inte att förbereda sig på sådant.

Håller med Tinga - skriv av dig här så mkt du vill & behöver, vi lyssnar.

Låååång & varm kram

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!