• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • start september

Men hörni - vad är det här för tantdag!! Blä! Det som lät så positivt för Nenne. Bra att du hittat numret till cykelreparatören i alla fall.

• nennesjuttioåtta

han fick ut den! YIIHAAA!

• viktualia

Nenne - fniss fniss.. joo de flesta som känner mig, känner igen mig fortfarande men jag är hemskt mycket smalare i ansiktet än tidigare. Nästa gång jag shoppar kläder lär det bli i stl 40, efter att ha haft 46 konstant fram till i våras.

Låter lugnande med kondomerna.. men hm... det finns ett och annat som brukar hända i vår sänghalm som jag inte fattar hur man får till med kondom på... fast det kanske kan bli värsta temperaturhöjaren att komma runt de "problemen"...

Just nu försöker jag mest upplysa maken om att det är en månad kvar och att det är dags att inse vilket stup vi är på väg att kasta oss utför... men vi tar det lite lagom lugnt, särskilt eftersom det pga min bantning kommer bli lite förskjutet.

Plan A var att vi skulle "skjuta skarpt" från början av december, nu gissar jag att det blir läge kanske i början av februari. Jag borde vara färdigbantad nån gång i januari om trenden håller i sig.

• start september

Vickan - du är jätteduktig! Hur lång tar det tror du med de sista sega kilona (alias när ska vi börja hålla tummarna)?

Kanske hjälper pillerstoppet till lite med viktnedgång också?

• nennesjuttioåtta

vickan, ni firar väl bröllopsdag nästa helg också?

• nennesjuttioåtta

japp, september, jag har simultankapaciteten ALLAN! Han fnissade gott åt tilltaget.

• nennesjuttioåtta

nu fick jag lov att lyfta på fötterna för att han skulle kunna torka av soffbordet. Är han inte för underbar så säg? Pussigull!

• viktualia

September - jag skrev ett långt epos samtidigt som dig, så jag svarade nog redan då.

Nenne - japp det gör vi! vi ska till Dala-Husby på gourmetweekend! får väl prata regnrockar då...

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!