• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

Här kommer en efterlängtad lista har jag föstått.

Piggelin1 = BF 18/11 2007
    Moppy = BF 23 november
    Storasystern BF 14/12 2007
    Oms = BF 16/12 2007
    Izzie = BF 26/12 2007
    Liten med Mindre = BF 3/1 2008
    Mrs B = BF 6/1 2008
    koko_= BF 21/1 2008
    Pirr! = BF mars/april 2008
    August = BF maj 2008
    Start september = ?

Liten med Mindre
    Har redan Proviva Blåbär hemma, liksom bananer och rostat. Ska äta det imorgon om allt går väl idag.

• sweetstreet

Nä jag förstår dig faktiskt Snartis. Jag tror att de flesta inte vill ha barn sådär direkt efter. Dels för att kroppen ska få återhämta sig lite, dels för att det kan vara rätt "tröttsamt" med att ta hand om den första bebisen... Och vissa vill ju även hinna jobba lite emellan också. Annars blir man ju borta flera år från jobbet vilket i vissa fall är optimalt, men i andra fall är något många inte akn tänka sig.

• Lapinette

Så jag efterlysa BIM för följande personer:

Tinga
    Junilejon
    Nenne
    Victory
    Fifiopipi

Har jag glömt någon?

Nu har min mus fått spelet!!!

• sweetstreet

Å Mrs B!
    Glömde önska dig Jrya på dig!
    Men du verkar ju ha piggnat till lite nu iallfall! Skönt!!!
    Och tack för BF-listan! Jag tror att September plussade i just september, så det borde bli ett maj- eller junibarn för henne väl??

• Lapinette

Mrs B - toppen! Det är helt otroligt vilket gäng som kommer ut här vid årskiftet.

Sweet - du och jag kommer bli aldeles ensamma här!! Alla sitter och ammar och byter blöjor.

• sweetstreet

HAha! Vilken mus Lappis!!!!!????????

Var det pratet om de männen med de stora pålarna som fick din mus att sprattla till???

• sweetstreet

Närå Lappis!
    Vi får väl sitta här och sprattla med våra möss....!!!??

• Lapinette

Om det bara var lite pirr i den musen ...men det är den där jäkeln som ligger på skrivbordet. Helt plötsligt gillade den bara vissa dokument. Nåja, problemet är nu löst...löst och löst det funkar åtminstone igen.

• Snartis

Nääää tänk vad tips ni kommer kunna få av alla här sen när era bebbar tittar ut

• sweetstreet

Och förresten så kommer det att ta för dig nu! IVF:n kommer bli kanon!!!!!!!!!!
    Och själv så satsar vi ju för fullt nu under hösten. Jag menar, BANNE MIG om det inte ska lyckas någongång för oss som kämpar i sekretets motgång och traskar runt i ÄL-träsket....!

Nä någon måtta får det ju vara!!!!! NÅGONGÅNG MÅSTE det väl fungera!!!!!!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!