• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Nu påbörjar jag helgens shoppingrundor. Trevlig helg alla! Trevlig resa Lappis! Ha det skoj på IKEA Moppy! Njut av singel-helgen Piggelin!

Och ni andra minns jag inte vad ni ska göra, men må så gott i alla fall.

Stuvar ner jobbdatorn, lampor, sladdar, möss och ritbord, och hoppas att alla lådor hamnar där de ska på måndag.

• Lapinette

Ha en skön långhelg Liten! Shoppa väl med mamsen imorgon.

• sweetstreet

HAhahaaaaa!!!! Läser era diskussioner om ställningar och kön!!!!

Hm, jag tror vi väldigt ofta kör "skeden"... Räknas det som bakifrån då eller????
    Fast å andra sidan tror jag att vi just denna ÄL körde lite olika ställningnar olika gånger, men minns ju inte alls vilka man körde när!!

Förresten Piggelin! Om ni gjorde det i duschen så kasnke ni får en liten med simhud mellan tårna?!?!??
    En av mina bästa kompisar har det. Haha! Mellan två tår. Fast det är nog mer så att de tårna sitter ihop. Inte direkt simhud alltså. Men det syns inget om han inte spretar med tårna. För det ser ut som två tår när man tittar på dem.

• sweetstreet

Lappis!
    Jag tycker också det är lite lustigt att du blir täppt av din spray! Ska man inte bli tvärtom???
    Fast detta med hormonsprayer kanske är annorlunda?

• Piggelin1

Ha det gott, Liten!
    Lappis, drar ni imorgon bitti eller var det först framåt em?

• sweetstreet

August,
    jag visste inte att missionären med kudde var det absolut säkraste kortet???
    Några här inne har ju annars nämnt just bakifrån för att mannen kommer "längre in", alltså närmare själva livmodermunnen, då.

• Piggelin1

Mmm, skeden eller ngt ditåt är det som det blivit mest av på sistone - man är ju inte graciösast i världen för tillfället precis Men den är mysig ändå!

• sweetstreet

Ja just Lappis!
    Ni drar väl också nu till helgen?! Det där med nässprayen är inte så svårt alls heller. Jag menar som handbaggate. Bara du stoppar det i en zip-lock-påse så är det inga problem! När jag flög från Arlanda och hit tillhandahöll de t o m sådana påsar som man kunde ta när man köade för att komma genom securityn. För de som glömt eller inte visste om det.

Det är nog svårare om du måste flyga med sprutor eftersom nålar lär anses som vassa föremål...?
    Men om du har ett brev/intyg från läkare kanske det går. Men om flygningen inte är så lång så kasnke det räcker med att du har med dig själva sprutan men inte nålen i planet. Alltså om du inte kommer behöva ta själva sprutan under resan utan enbart ska ha den i planet för temperaturens skull.

• Piggelin1

Längtar efter att ligga på mage & få massage Nu blir det mera från sidan liksom, eller att jag sitter upp eller så... Fast det är rätt skönt det med - mannen är bra på att skämma bort mig med just massage! Mmm!

• Piggelin1

Nä, nu ska jag packa ihop för dagen här - kanske kikar in senare ikväll & ser om det är ngn aktivitet!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!