• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

Heeeej Snartis!!!!
    KUL att se att du och sonen mår prima!
    Haha, du spräckte teorin om bakifrån-pojke!

Så det är alltså möjligt att få söner även med missionären!

• Lapinette

Som jag förstod det så är det för att vara säker på att ägget lossnar som Telis spruta ska tas och normalt så gör man det när ägget är lagom moget. Vissa som gör inseminationer och äter hormoner gör detta.

• sweetstreet

Lappis, hur är det med BIM-lista förresten? Har du fortfarande koll???

Gissar att det är flera som BIMar ungefär samtidigt även denna månad?

• Lapinette

Sweet - är det inte dags för BIM för dig?

• Lapinette

Oj, ser att vi pratar om varandra om samma sak. Skrev tidigare idag att jag har noll koll på månadens BIMare. Någon som vill anmäla sig eller tror alla att det funkar bättre i dunkel (när ingen annan vet)?

• sweetstreet

Jo i helgen tror jag. Typ söndag-måndag eller så gissar jag. Men jag måste nog kolla kalendern lite närmare.
    Har helt "tappat kollen" efter mitt Sverigebesök!

• Snartis

heeeej sweet, hahahah ja jag förstörde nog den teorin
    fast med min sambos släktträd så är det inte så konstigt att vi fick en pojke, det kommer bara pojkar på den sidan.

Fast har hört en annan teori, planerar man att bli gravid och tajmar ÄL så blir det pojkar. Stämmer nog på många här inne, ska bli spännande att verkligen kolla det när fler trådbebisar kommit.

• sweetstreet

Vet inte vad som är bäst.
    Men ibland vill man inte skirva in BIM för att man blir mer fixerad själv på ngt vis.
    Men äsch, jag vet inte. Just nu känns det mest bara som om det vore bra att få veta hur läget är, men om det inte fungerat denna gång får man väl "se fram" emot inseminationerna då???

• Lapinette

Veckans BIM-lista:

Sweet - 13-14 oktober

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!