God afton,
jädrar vad ni skrivit igår kväll & idag
Själv har jag legat på playan nere i Träslövsläge (strax söder om Varberg) & haft det hur skönt som helst! Grymt att det fina vädret kom ungefär samtidigt som vi kom hem från USA & perfekt med några dagars semester kvar!
Lappis, på vägen tillbaka åkte vi via Varberg & då åkte vi förbi det B&B som ni hade bokat där - kom att tänka på Dig!
Tinga, håller med - grymt med all shopping. Köpte två par skor, bla ett par Puma-dojor på Saks 5th Avenue outlet utanför Boston för $30! Heeeelt ok pris! "Tjänade" ju hur mkt som helst
Rent allmänt vad gäller shopping, så är det faktist mannen som ofta är på mig att jag ska gå loss, jag är så velig & obeslutsam ibland. Men ibland skärper jag till mig & lyckas riktigt bra
Vårbrud, grattis till det lyckade UL'et! Sätt igång & njut nu, precis som ngn skrev innan idag!
Själv mår jag faktist oförskämt bra just nu. Ok, ryggen bråkar om jag sitter för länge & ibland har jag svårt att sova om nätterna (fast just nu är det nog mer jetlaggen som spökar mest... ) , men förutom det så mår jag finfint. Det verkar dessutom som om jag har en "Piggelin Junior" i magen, den senaste veckan har h*n varit helpigg & sparkat runt massor. INget som stör direkt, utan mer mysigt & grymt fascinerande. Det har börjat synas utanpå också när h*n håller igång, snacka om alien-feeling! Fast ibland får jag en släng av ågren a´ la woooooaaaah, ska jag bli mamma, finns det verkligen ingen ångervecka... Men det är nog mest de nätter jag inte kunnat sova & vargtimmen infunnit sig. Då brukar ju alla ev problem anta gigantiska proportioner... Morgonen efter dödar man tankespökena hur lätt som helst...
Angående pratet om BF, är det ngn mer än jag som har i november? Hade för mig att det var ngn mer, men jag kanske är ganska ensam den månaden? 18 nov är mitt BF, om ngn skulle tänkas undra över det