• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Frejis

Jättestort grattis Vårbrud! :)

• -August-

Varbrud - supergrattis!!! Tjihooo sa haftigt!

• Liten med Mindre

Vad skönt vårbrud! Grattis!

Och en kille till. :D

Så du fick behålla ditt datum? Då kom jag "före" dig igen. :D

• Liten med Mindre

Frejis - då får du pyssla om knät hemma. Trist att det gör ont.

Slöa på du - vädret är ju förlåtande idag. :D

• sweetstreet

Å Vårbrud!!! Grattis!!! vad underbart!! :) :) :)
    Måste kännas skönt att se att han mår bra och lever rullan där inne!

• sweetstreet

Snartis!!
    Shit!!!!
    Tänk om Kick'n kommer ut alldeles alldeles snart!!!!!! :o :o :o :) :) :)

Hoppas nu att du kan vila dig lite och samla krafter till stora pushardagen. Trist med infektion men å viklen tur att det inte var havandeskapsförgiftning. En av mina bästa vänner hade det och det var inte kul! Inget att leka med precis...!

Stor kram till dig gumman!!! :p

• Frejis

Brud i augusti - hoppas att det går vägen för er snart eftersom denna väntan kan vara väldigt tärande. På samma sätt som vetskapen att man nu försöker få barn (när man väl är förbi det rosa underbara stadiet av försöken och ser att det inte fungerar).

Hur det känns? Jag måste ha en skruv lös (höll jag på att säga), men det känns ganska ok. Kanske semestern som har gjort sitt, vem vet... Vi har ju inte fått någon förklaring på det hela och inga fel har hittats, dock vet jag att det tog ca 4 år för min mor att bli gravid. Det kan vara ärftligt eller så gömmer det sig ett fel någonstans, eller så handlar det om timing. Jag har iaf bestämt mig för att vänta med nästa insemination och ivf, jag känner mig inte tillräckligt desperat för att göra det senaste. Mycket möjligt dock att vi gör det iaf, eftersom jag inte bara är en kontroll- utan även en impulsmänniska.

Jag har ju självfallet funderat på ett liv utan egna barn och det kan också bli bra. Vad jag inte vill är att jakten efter barn förstör/påverkar den relationen som maken och jag har. Om det inte fungerar får vi väl adoptera (kanske), skaffa hund (förmodligen) eller leva upp alla pengar vi har.

Något sådant ;)

En annan fråga: hur trivs ni i London? Varför flyttade ni?

• start september

Jag tror att Syrran pratade om 22/12 eller så - farligt nära jul! Hon måste ju också vara på UL snart!

För visst har vi inte hört något om det?

• sweetstreet

FruLLan

Gumman, klart du får känna som du gör. Sina känslor rår man itne riktigt över (tyvärr).
    Men jag tror ändå som de flesta här att när du väl har Borren i dina armar så kommer du inte att tänka mer på hur han kom dit.

Minns min kompis???

Men jag håller självklart tummar o tår för att vändningsförsöket ska gå vägen!!!! :)

Jättemega kram till dig! :p :p :p
    *kramar om din mage hårt för att få Borren att lyfta från sittande ställning*

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!