• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Tinga

FruLlan - jag tycker också att det är helt OK att du känner som du gör. JAg menar, du hade ju ställt in dig på att det skulle bli på ett visst sätt, och när det sne inte blir så är det ju inte så konstigt att man blir besviken; särskilt inte om det är något man sett fram emot. Fast jag tror att när du väl håller Boris i din famn är det oväsentligt hur h*n kom dit.

Undrar förresten var Vårbrud håller hus? Hoppas att allt gick bra på ULet idag!

• pirr!

Bra med listan- det blir lättare att hålla tummarna i styr då!

Snartis- spännande. kanske är det dags?! Förstår dina blandade känslor dock. Så känner jag inför hela grejen. Glädje/oro spänning/rädsla allt på samma gång!

Är också nyfiken på vårbrud!

• pirr!

Start september - en liten fråga till dig. Visst hade du ett x tidigare i år.
    När fick du det och hur yttrade det sig?

Jag är helt nojig och tror att om inte barnet är dött redan så ligger det nog på fel ställe. En försvarsmekanism? Har ju precis gått in i v. 8 och tycker att det känns som en evighet till ev. besked. Mår illa och har knip/nypkänslor i trakten men inget blod.. Vågar inte hoppas att allt ska gå väl, så jag vältrar mig i FLs hemska sidor. Dumt , jag vet!

• Liten med Mindre

Skärpning Pirr! Inget mer FL för dig! Håll dig här inne.

• Izzie

Pirr - Både illamående och små nyp hör ju till under perioden. Det hade jag med, inget av detta är ju symptom för missfall? Gör nu som Liten säger och håll dig ifrån FL. Den sajten kan som jag sagt tidigare skrämma skiten ur den tuffaste...

Det går säkert bra ska du se! Stor kram! :)

• Izzie

Min bebis har äntligen börjat röra på sif ordentligt! Vaknade i morse av att den buffade på nedre delen av magen och när jag höll handen där sparkade den fyra gånger! Fick ropa på mannen som gått upp tidigare än mig så han oxå fick känna, och mycket lydigt av bebisen så fortsatte den sparka så han oxå fick känna. Sååå mysigt! :) :) :)

• Liten med Mindre

Härligt Izzie!!!

Vi fick varsin bonusspark i början på veckan, men sen har det mest varit "fladder" igen. Men båda blev lyckliga så det räcker tills fladdret blir starkare igen. :D

• Izzie

Frullan - Jag kan förstå hur du känner dig! Precis som Vickan säger har vi alla rätt att noja över de saker som stör oss, så det tycker jag inte att du ska ha dåligt samvete över alls.

Vet inte alls hur oddsen ser ut för vändningsförsöken som görs? Men hoppet är ju som bekant det sista som överger människan och än finns det tid. I annat fall får det naturligtvis bli ett snitt. Då får du bryta ihop och sen gå vidare. När Borren väl kommit ut tror jag att du kommer kunna släppa tankarna och besvikelsen, men jag tycker det är helt ok att ägna sig åt det nu. Du bearbetar ju redan hur det än går.

Jag håller tummarna för dig! Kramar!

• Liten med Mindre

Bebben såg så söt ut igår. :) (Nähä?!?) Trampade lite med fötterna på undertecknads kissblåsa, gned med händerna i ansiktet och sög med munnen. Förmodligen på tungan eftersom munnen var stängd. :)

*kär*

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!