• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • nenne78

hojtala!
    SHIT POMEMSFRITTES! Är det redan dags att föda för er alla 3?!?! Oh my god! Vad fort det har gått!
    När du ändå är här, Snartis (om du är kvar), visst var det du som hade aladåber hela tiden efter ÄL? Jag har f ö BIM i oktober, haha eller jag har ingen aning. Typ 20 augusti.

• nenne78

Håller tumamrna att det är någon som vill ut, Snartis! Häftigt värre!! Tar du med dig laptopen in på föärlossningen så att vi får vara med live?

• nenne78

fyfan vad illa jag stavar, förlåt!

• -August-

Lappis- Peta inte bort min fran listan! Jag som nu ar sa glad over att kunna rakna ut min BIM!!!

Sweet BIM 12-14/8
    Frejis BIM 14/8
    September BIM 14/8
    Victory BIM 17/8
    Lapinette BIM 21/8
    Augusti 24/9

Snartis BF 18/8
    Muggles BF 23/8
    Frullan BF 4/9

• Lapinette

Håller tummarna för dig Snartis! Går in imorgon och kollar om du fortfarande är kvar hemma.

Nenne - det var länge sen. Hur mås det? Kollar in ditt svar när jag kommer hem från middagen. Ska vara där om 10 minuter så det är dags att kila (skönt med vänner som bor på promenadavstånd).

• -August-

Dags att ga hem och varma upp!

Lappis - tror du chanserna okar annu mer med multipla :D :D :D???

• nenne78

Sweet BIM 12-14/8
    Frejis BIM 14/8
    September BIM 14/8
    Victory BIM 17/8
    Lapinette BIM 21/8
    Augusti 24/9
    Nenne78 21/8

Snartis BF 18/8
    Muggles BF 23/8
    Frullan BF 4/9

Lappisen!
    Jo tack det är bra! Jag har jobbat en vecka nu men det känns helt OK faktiskt, har badat och varit nere på stan och druckit festivalöl på kvällarna så det känns fortfarande som lite ledigt. Det är Cityfesten här nu, massa fulla fjortisar, hillbillys från obygden och feta karlar i bar överkropp. Yei.

Nu är jag gräsänka och ska så vara mån-tors hädanefter eftersom min man har börjat ett nytt jobb och bor borta i veckorna. Tror ni det går bra att tajma ÄL då? Iofs lyckades ju Frullan något alldeles förträfligt med det...

Jag tror vi missade ÄL precis innan han drog (typiskt) men jag har små minialadåber hela tiden, och antingen har jag räknat alldees galen, eller också är min kropp galen, eller också brukar det vara så fastän jag inte lagt märke till det tidigare...

Sitter och mölar i mig Dumle (påsen var ju ändå öppnad..jättekonstigt)efter en lätt middag med fänkålssoppa och gravad lax och ska snart på utegympan med friskis&svettis. Hade med mig maken förra gången och det var otroligt bra träning för magmusklerna, hihihi! Vilken sprattelgubbe! *hoppistuds* Bäst i hela världen!

• Izzie

Grattis Vårbrud till ditt fina UL! Vad roligt att allt gick så bra! Förstår att du varit jätteorolig. Hoppas att du kan släppa de flesta av orostankarna nu och börja njuta! Stor kram!

Storasyster har mycket rikigt BF i december, men hon är först ut av oss i andra vågen. Hon var på UL för ca 4 veckor sedan och jag har för mig att hon blev framflyttad något. Tror att hon skulle haft runt den 17 dec men att hon hamnade närmre Lucia nu. Minns inte exakt datum...

Vi är ett litet gäng som kan följas åt ändå! Skoj skoj!

• nenne78

finns det någon längre lista med alla BF med?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!