• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Lapinette

Fru Nyberg - nu ska det nog funka. Hade glömt att klicka i att de fick visas för allmänheten.

• Lapinette

Fru Nyberg - är allt klart inför bröllopet? Var det du som skulle gifta dig i oktober?

• muggles

Lappis: jag tolkar det här som att tanten fortfarande inte dykt upp??? Det var anledningen till att jag kikade in här idag - måste ju se hur det går för dig! Var det idag el senast imorgon du hade BIM el var det senast idag?

Förresten kan man fortfarande inte se dina kort? Försökte precis...

• Lapinette

Jag klickade ju i!!!!

Tanten kommer nog imorgon Mugglan, don't be worry.

• Lapinette

muggles - tror jag fixat det där nu. Inte lätt för en trött kanin.

• FruCicci

Hejsan!

Kunde inte somna om i dag... Junior sov HELA natten och vaknade först vid 05.30 tiden... då hade jag fått ca 7 timmar i rad, vilket är Bingo som mamma! Så nu har jag haft en morgon för mig själv, lång frukost, tvmorgon och hela baletten... Lille Junior sover så gott fortfarande!
    Denna unge är så underbart!

Lappis, jesus crist vad vacker du var! I'm inpressed!

Muggles: Skönt att ni fick hjälp på BVC, stackars lilla Moa, man känner sig så hjälplös mellan varven, för man vet inte varför de mår dåligt och beter sig som de gör.
    Kräks.... mmmm... not nice, Junior spyr hela tiden, det värsta var att han gjorde det när han åt också, men den gluppske lille människan slickade i sig även det och fortsatte som vanligt...

Sweet!!!!!!!!!!
    Idag ska vi ses!
    Hallelulja moment! Ska bli så skoj att få träffa dig IRL!

Nu ska jag passa på att stryka lite... ingen verkar ha vaknat ännu. Jag tittar in lite senare!

FRULLAN; jag läste det igen, fy fabian vad underbart!
    Vilken make du har. Jag ska visa min make att du fick rosor och sen champagne! Det fick inte jag, men men - jag fick i af en SON
    Tänk vad roligt Junior och Borren ska ha!

• Fru Nyberg

Lapinette- Vilka fantastiskt vackra foton! Och vad vacker du är!!!!
    Japp det är jag som gifter mig i oktober (27), de "stora" sakerna är klara (lokal, mat, fotograf etc.) men sen är det en massa mindre grejer kvar att göra. Konstigt nog känner jag mig just nu inte alls stressad.

• Lapinette

Cissi - vi ses snart!

Tackar för komplimangerna men vem är inte vacker på sin bröllopsdag? Kan säga att jag inte ser lika fullt så bra ut just nu i glasögon, hårtjofs och myskläder. Jobbar hemifrån fram tills jag ska luncha med Sweet och gänget.

Fru Nyberg - vad skönt att du inte är stressad. Jag var nog rätt stressad när det var ca 1 månad kvar men på själva bröllopet var jag så lugn.

• Liten med Mindre

FruLlan - grattis igen!!! Sitter med morgonens tårar nytorkade längs kinderna. Blir så rörd av era förlossningsberättelser. Ni verkar ha kommit in i rätta mys-moden hemma.

Lappis och lunchgänget - undrar fortfarande var ni (förhoppningsvis vi) ska vara???? Och när? Kan någon ta mig ur förvirringen? Vill så gärna komma med!!

• fru AM

Vilka fina bilder, Lappis - så vacker du är! Och snygg man! Och fin bukett och allting!

Och grattis FRULLAN! Till Borren och till en lyckad förlossning och till att maken var ett bra stöd. Viken härlig förlossningsberättelse! Man blir lite inspirerad ...!

Ha det så kul på lunchen ni som ska luncha idag! Jag hade gärna varit med men just idag ska vi kolla in ett dagis - just vid lunchtid (det gäller att vara ute i god tid - hon ska börja dagis om ett år ...). Sen ska jag, sonen och Livia hem till min ex-svärmor och dricka te.

Kram allihop!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!