• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Mrs  B

Page
    Klänningen var axelbandslös i färgen ivory. Inga armar, men dock en sjal.

Ni som håller på att ta reda på var alla heter, ni kan inte göra någon sorts lista??????
    Hade varit kul och vara med i diskussionen, men jag hinner inte riktigt med, jobbar ju utan datorer på dagarna, bara småbarn.

• junilejon

Håller med dig Lappis...tant vad är det!

Är väldigt nyfiken på vad du kan heta på riktigt med?
    Tror att det är Åsa,Angelica,Ingella eller nåt sånt??? Hrmmmm vad kan du heta???

• junilejon

nehe tjejer,nu dra jag till Tv och Greys som börjar snart...måste ju popa lite popcorn med
    Ha en trevlig kväll så ses vi imorgon...god natt allihopa

• Page

Tack Viktualia! Du är snabb med att fylla din blogg!

Junilejon, menar du på att man kan se mitt namn någonstans?? Eller har jag råkat skriva det någonstans? Är strax åter.

• Page

Mrs B, jag smygläste en hel del i Kinaklänningartråden och helt plötsligt får jag för mig att du hjälpte mig med några frågor angående att sy kläder utomlands. Har jag rätt?

• Lapinette

Mrs B - kan du inte lägga upp några kort?

Angående kort fick jag höra från min väninna (BS syssling) att en tjej på hennes jobb hade sett henne på ett foto från ett bröllop i Mariefred (vårt!). Så anonym är man men vad mer kan man begära när man skriver en låång berättelse om dagen och sedan lägger en länk till över 500 foton som fotografen tog. Fast inte fasen trodde jag att någon skulle orka tittat igenom alla.

• Mrs  B

Page
    Kanske inte helt omöjligt att jag hjälpte dig med Kinaklänningfrågor. Var väldigt inne i det just då och jag är verkligen supernöjd med min fina klänning.

Lappis
    Lovar att lägga upp bilder snart, kanske till helgen om vi hinner med. Nu har jag ju börjat nytt jobb och kommer att jobba långa dagar framöver så vi får se hur mycket jag hinner med nu framöver.

• Lapinette

Mrs B - förstår om det blir mycket. Det är bara så underbart att se bröllopsfoton.

• Piggelin1

Nuuu har jag läst ikapp! Massor av möten hela dagen idag, så ingen tid alls att hoppa in här Men nu ska det vara lite lugnare imorgon & på fredag, skönt!

Telis - jag fattade först inte vad du menade med att du "Inboxat mig", men sen kom jag på att kolla min Inbox, så nu vet jag vad du heter! Jag skickade tillbaka ett mess till dig, så nu får du veta mitt riktiga namn med

Vickan, ev hoppar jag in en sväng till Facebook ikväll & spanar in dig! Har liksom inte riktigt fattat hur det funkar ännu...
    Trist att det inte blev ngt med huset, men det lät ju ändå inte som om det var klockrent, lika bra att avvakta tills "ert hus" dyker upp! Spännande med uppkörning, lycka till nästa vecka!
    Tack för länken till Alex Schulman, ska kolla in honom lite senare.

Liten, håller med Cicci, låter som ett jättebra pris på vagnen!
    Låter kul att planera fest också, blir sugen på det jag med! Hmmm, frågan är bara om helgerna räcker till innan det är dags för vår del?! Får väl dra ihop ett stort gäng på en AW ngn fredag annars - kul det med

Lappis, trist att det inte blev ngn ballongflygning idag! Vi flög ju ballong över Götet i början av sommaren, men vi tappade faktist räkningen på hur många ggr det blev inställt innan vi äntligen kom iväg. Vi hade säkert 3-4 ggr bokade i aug-sep bokade förra året, alla gångerna blev inställda & sen var säsongen slut för året. Sen tror jag att vi hade minst två ggr bokade i maj-juni innan vi äntligen kom iväg! Hade inte fattat att det var så väderberoende, men som sagt, säkerheten är ju det viktigaste!
    Ta med öronproppar (om ni inte får det) förresten, det väsnas som attan när piloten drar igång brännaren med jämna mellanrum. Vi trodde också att det skulle vara kallt, men brännaren ger ifrån sig massor av värme, så det var inte kallt alls, snarare tvärtom!
    Innan jag glömmer det - ha en bra långhelg i Frankrike! ...och lova att hälsa Sweet när du träffar henne imorgon!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!