Page
Har faktiskt inte skrivit så mycket om vårt bröllop innan eftersom jag varit i en annan tråd och diskuterat detaljer, så det är inte så konstigt att du inte vet så mycket. Orkar jag så ska jag snart börja på min berättelse, men det är lite mycket just nu.
Kläder
Skickade efter min klänning från Kina, måttbeställd efter mig och gav bara 1240 kr. Hur fin som helst! Ser ut att vara tvådelad men sitter ihop med ett ?band? broderat med ?kristaller? och en ros på sidan. Snäv upptill och vanligt vid nertill med tunt tyg utanpå. Konstig beskrivning men men??
Maken hade svart kostym med vita ränder, väst, vit skjorta och svart/vit randig slips.
Sonen hade marinblåa byxor, vit skjorta och lila/blå slips, såååå söt.
Blommor
Vita rosor, hårt bundna i en halv ?glob?, med grönt undertill, pärlor i blommorna och lite gröna strå bland rosorna. Maken ros plus grönt i näsduksfickan, sonen skulle ha haft likadant som sin pappa men han totalvägrade.
Ingångsmarsch = Canon av pachelbel
Solosång = För att du finns, Kärleken är och The Rose
Psalmer = Guds kärlek är, På bröllopsdagen vi ber
Utgångslåt = Mendelsohn
Helt fantastisk dag som jag inte trodde jag skulle få uppleva!!!!! Underbart väder, bra gäster, god mat, bra stämmning och så vidare. Ett lyckorus helt enkelt. Har fortfarande inte landat.
Fru Nyberg
Hade bara för mig att vi hade setts i en annan tråd angående bröllop, men jag kan ju ha fel. Finns ju fler Fru Nyberg?..
Lappis
Man kan inte få bjuda in sig på middag hos dig ikväll??????
Har fortfarande inte fått i mig någon middag, känner inte alls för att laga mat idag och sonen hade ätit jättebra på dagis och maken är iväg.