• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • junilejon

Nej då fick bara ett jätte sug efter vitlök.....och ostbågar givetvis

• Lapinette

Vitlök med ostbågar, vilken märklig kombination. Själv ska jag laga till entrecote och till det haricot vert, potatis och eller kantareller. Måste se om de är fräscha fortfarande.

• Lapinette

Sen blir det att krypa in i vingömmorna och plocka fram ett riktigt gott rödvin från Bourgogne eller Bordeaux. F'låt glömde bort att detta var bebistråden.

• junilejon

jaha då var man ensam igen...maken ropar visst att maten är klar med! Så det passar ju bra att jag ge mig då! Det blir visst chilliconcarne och ris....mums

• junilejon

Det låter sååååååå gott Lappis.... åååå nu bli jag sugen på vin med!Blir tydligen sugen på allt idag...

• Lapinette

En fråga till dig som bor i skogen. Hur länge håller kantareller? Vi köpte dem i lördags men då har jag ingen aning om när de plockades.

• viktualia

Junilejon.. jahaja.. du drog medans jag redigerade min blogg.....jajaja... dra du... *surar lite*

Svaret på frågan är i alla fall att jag gör utredningar på uppdrag av myndigheter och organisationer om allt från jämställdhet till samhällsnyttan av busslinjer, via interregionala samarbeten och fysisk planering kopplat till demokrati....

Och om NÅN som känner mig det MINSTA läser detta så vet de nu EXAKT vem jag är... *garvar lite*

• Page

Mm, det lät gott Lapinette? Speciellt kantarellerna. Älskar svamp. Trist att det inte blev någon ballongtur, men säkerhet före allt annat. Ont i tjejmagen? Känns det som vanligt då? Som en tant?

Vickan, vad synd att ni inte blev med hus! Förresten, kan du skicka ditt mejl igen när du får tid? Har inte fått det och är fortfarande asnyfiken!

Tinga, tack för mejlet! En av mina vänner heter så och hon brukade säga samma sak som du. När vi var i tonåren och man var tvungen att ropa på henne fick man bara använda hennes andranamn. Så jag kollade upp betydelsen av namnet och det stämde ganska bra. Ren tur alltså!

Liten, angående hjärtljuden och kön, har du på känn vilken liga Mindre tillhör? Du har berättat tidigare att du arbetar med språk. Är det något du kan/vill specifiera ytterligare?

Cicci, söt liten lintott den där pojken! Kul att se fler bilder än de på fotosidan.

Hmm, undrar om Snart så har satt in några bilder? Jag undrar också om FruL har kommit hem än? Sköter Borren sig?

Junilejon, ser att du har samma böjning till vitlök som jag har. Det bästa med att vara sjuk är att jag vet att jag inte kommer att träffa några människor och kan äta flera klyftor.

• Page

Viktualia, det var ett arbete med tyngd i. Jag är inte minsta avundsjuk eller missunnsab, jag känner bara stark beundran.

Jag vill se den nya bloggen!!!!!!!!!

• Page

Junilejon, om du vill veta mer om mig kan du kolla in på min blogg *smygreklam*. Du vet min blogg. Är det någon som kan ha gått miste om det faktum att jag har startat en blogg?

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!