• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • sweetstreet

September!!!!
    Härligt att se dig tillbaka också!

Nu hoppas jag verkligend et går vägen för er!

• sweetstreet

Pudan,

verkligen tråkigt med tantbesök, men du verkar vara vid gott mod!!!
    Om detta var första försöket så tycker jag verkligen att du ska ta det med ro också. Så på't igen bara! :)

• sweetstreet

HAha Busshistorien var dessutom väldigt underhållande!!!! :D

• sweetstreet

Victory,

jag ÄR oftast positiv i min läggning, MEN jag faller ibland igenom ner i de där svarta hålen också. Tyvärr.
    Men på något sätt är det ju helt mänskligt och det känns som om att bara man lyckas kravla sig upp igen inom rimlig tid, så är det ändå ok.

Känns bra att veta att ni har 6-at på iallafall!!! :)

• sweetstreet

Tinga,

jag kollade lite med stickor ändå eftersom min gyn inte sagt någon exakt dag. MEN jag tyclte det var svårt att se denna gången. Kanske för att jag ändå inte kollade varje dag. Tycket liksom att det var på g, men nästa gång jag kollade det på väg ner. Men jag gissar att jag hade ÄL däremellan då?? :?

Just nu känner jag mig rätt avslappnad (igen) efter min humörsvacka. Har inte ens börjat fundera så mycket på BIM än, utan funderar redan på nästa ÄL.... :? :? :?

Men jag kommer säker bli nojig igen när det är runt 1 vecka kvar till BIM. Tycker ofta att jag kan "förtränga" alla ev symptom etc den första veckan, men ju mer det närmar sig desto svårare är det.

Men just nu är jag faktsikt mest bara glad o tacksam över att inte vara nere utan var hyfsat tillbaks i mitt vanliga gamla jag! :)

• sweetstreet

Shit, nu har jag hållit låda ensam igen!! :o

Så nu ska jag återgå till jobbet en stund. Fast idag har jag verkligen NOLL motivation!!!! Usch, det är nackdelen med att jobba helger. Veckan efteråt känns såååååå lång!!!!!!!!

Men kommande helg tänker jag minsann vara ledig!! BÅDE lördag och söndag! Jippie!!!! :)

• MSW

Fortsätt du med dina monologer sweet.. Bara trevligt när det har hänt något när man tittar in!! :)

• vårbrud2008

sweet

Om du vill träffa fler IRL kan ju vi skåningar träffas när du kommer hit.
    Hade varit SKOJ!!!!!!!!!!!!! :) :)

• sweetstreet

Vårbrud,

självklart kommer jag höra av mig till er som bor "på den skånska myllan" den dag jag kommer förbi där! :)
    Det lär kasnke dröja till december dock, men troligtvis kommer jag förbi där runt jul. För vi har planer på att fira jul i Skåne iår. Så jag hoppas på mycket skånsk snö!!!! ;) :D :D :D

• vårbrud2008

sweet

December går bra för mig. Kommer att gå på mammaledighet då om allt vill sig väl denna gång.

Börjar bli nojig igen nu för jag känner inga rörelser i magen. :(
    Å andra sidan gjorde jag inte det med sonen heller, ettan alltså, förrän in i femte månaden.
    Usch!!!! Gillar inte detta läget alls.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!