• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Liten med Mindre

Känner mig fortfarande lite pinsam för att jag satt med tårarna rinnande på cityakuten.

Men de andra där kanske trodde att jag led något fruktansvärt, eller hade drabbats av nåt obotligt. :?

• Liten med Mindre

Hmm...bara för att jag är pinsam behöver ni inte sluta skriva... :(

Eller så sitter ni och smaskar regnvädersfika och har det bra. :) Tur för mig att jag också smaskar så att jag inte känner mig ensam.

• Frejis

Jaaa, det var jag gör Liten! Har precis ätit en stor kanelbulle och några bitar av vattenmelon. Gott! :)

• Frejis

Undrar hur det går för Snartis? Det är ju bara två dagar kvar till hennes BF.

Victory - jättebra att ni har påbörjat en utredning och att ni är överens om att ni vill göra det. Hoppas att det ger svar på frågorna och att det sedan kommer att fungera.

Håller tummarna för Lappis, superhårt! Det är ju verkligen din tur... Berättade för maken om de inseminationerna som ni har gjort och nu visar han stort intresse för Sophiahemmet och deras teknik. Mmm, sade han, vi kan ju pröva där också... Ganska komiskt mitt i det hela.

• Liten med Mindre

HA! Tagen på bar gärning Frejis!!!

Tror nog hormonerna gjort mig synsk också. :D

• Liten med Mindre

Smaskar som vanligt på min fruktsallad med keso. Gott, fast jag egentligen inte var hungrig efter min jättelasagne till lunch (och resten av chokladen *slurp* )

• Liten med Mindre

Hmm..det var ett par dar sen snartis var inne. Och frullan med.

Ho ho!!! Snartis?! FruLlis?! Hur har det gått?

• Lapinette

Undrar också!!! Frullan skulle ju försöka vända Borat/Borelia i veckan. Hur gick det?

Frejis - prova Sophia. Det är ju helt ok pris för insemination och så nästgårds. Ni hade ju ändå inte tänkt köra igång någon IVF till hösten så ta ett par försök där under tiden.

• -August-

Vad jobbigt med alla livmodersbilder pa hemsidorna! Nar jag ar hemma ar det hur bra som helst, men inte har pa jobbet .

• Frejis

Hm, Borren har kanske redan kommit ut under vändningsförsöket *undrar bara*

Jag har fått en tid på SH i början av september. Dessutom är det nära för oss med :)

Efter några timmars läsning på internet har jag konstaterat att mina progesteronvärden är för låga i vilket fall som helst. Det blir intressant att göra om proverna och se vad det ger.

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!