• nu är jag fruL

När märker man av det?... 1 år!!!!

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Nu har vi diskuterat det här ämnet under ett år! och mycket har hänt under resans gång. Men än är vi vel inte klara, eller hur?

Här fortsätter vi. Vi har nu jagat ägg, aladåber och pluss i några trådar. Gråtit och skrattat ihop. Framgångarna och bakslagen har kommit om vart annat i tråden om hur man märker att man är gravid och hur man blir gravid.

Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla

• Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!
  • Moppy

Tack Muggles, ska försöka boka profylaxen nu i början av sept, då är det lite mindre än 3 mån kvar!

Har du läst ngn bra bok om förlossningar som du rekommenderar?

• junilejon

August

Forskar din kompis i Hortons? Hoppas att hon är en duktig forskare och att hon hitta något botemedel snart
    Det är ingen rolig sjukdom kan jag få be och tala om....fy fan för den! Undrara ibland vad jag gjort i mina tidigare liv efter som gud straffa mig med denna hemska sjukdom...

• Frejis

Lapinette - Maken och jag var ett besök på Storängsbotten, men vi valde Uppsala just för inseminationerna som kostar 2000:- och betydligt dyrare på andra ställen som vi har kollat (Fertilitetscentrum & St:Göran). Om man dock tänker sig att köpa trepack blir prisskillnaden inte så stor. Med andra ord, rekommenderar jag inte att pendla om man kan slippa det, det blir jättejobbigt och krångligt om man ska göra det flera gånger i månaden.

• Lapinette

Frejis - Men det blir ju bara för att ta ut ägg och sätta in resterande tar min läkare hand om så flera gånger i månaden är det inte tal om vid IVF.

Hur uppfattade du Storängsbotten?

Kostnad 2000 är det då för 3 inseminationer? För på Sophia tar dem 400 kronor per gång om det inte då är helg (som vi alltid lyckas med) för då tar de 800.

• junilejon

Soofia

Välkommen till Hortons klubben då
    Tyvärr så är Eeze som godis för mig...hjälper inte ett skit! Jag ta Zomig,dem ska hjälpa på en kvart säger läkarn,lika dant med Imagran, men det tar ca 3 timmar innan jag känner något!!!

• Victory

Telemarkgrrl: Haha, så himla bra skrivet!

• Victory

Nu ska jag tvinga mig att stänga ner BT och jobba istället *snyft*

• MSW

Bra artikel ang avslappning tycker jag.. Hoppas jag kan komma ihåg den när vi väl sätter igång bebisverkstaden!

Svar på tråden När märker man av det?... 1 år!!!!