PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
tycker jag med!!!!
men hon skulle tydligen resa bort...och vi som åkte till gotland för ca 1 månad sedan just för att träffa prästen osv....surt!!!!!!
burken: Är du här?????
Hade du amelian med mina kängor i? Eller tittade du på deras hemsida?
Börjar tro att jag hallucinerar igen, eftersom de inte finns någonstans.
Liinda: Hoppas du tycker att den nya prästen är SUPER! (inte att han super...)
*håller tummarna, och stortårna*
Nä jag hade inte tidningen, jag googlade lite åt dig, men jag skall kolla om jag inte kan tänkas ha det numret hemma någonstans, får återkomma imorgon eller ikväll.
* lugn, vi fixar detta skall du se*
Dallas: Åhhh... milda marsvin vilken sångröst den där tönten har!! Jag ryste över hela kroppen när jag hörde honom.. snacka om ståpäls!!
Liinda: Borde inte prästen ha vetat om att hon skulle vara bortrest när ni har er vigsel?? I så fall hade hon väl kunnat fixa fram den där pensionerade kollegan redan då för att ta hand om "begravningen".. inte för att jag fattar hur man kan ta fel på en begravning och ett bröllop!! Hon verkar helsnurrig den där prästen!
Jodie: Tack.. önskar nog lite att jag också hade möjlighet att spendera flera miljoner på mitt bröllop, men Glamourbruden låter ju mig få fritt utlopp för mina fantasier ang olika bröllop
Fast jag tror nog att Zukis bröllop kommer att bli mer extravagant med både skalisar och slaktade strutsar
ja säkert lika bra att vi slapp henne!
men man tycker hon kunde ha sagt till tidigare eftersom hon visste att vi bara skulle resa dit vid ett tillfälle innnan bröllopet
för alla som behöver ett skratt....
vad var oddsen för detta???
feber.se/article_images/21328_450.jpg
paniik tråden när du vill vara dej själv för en stund....
www.dailymotion.com/video/xyw55_pas-facile-de-se-garer
hahahahahahahaha
Liinda
Kanske lika bra att det inte blev den prästen, verkar ju milt sagt snurrig... Resa bort?? Kom det plötsligt då?! Kunde ju vara bra för er att veta tidigare ...
Bilden var
MOOOOOOAAAAAHAHAHAHAHAH sån humor gillar jag skarpt!!!!!! F*n att komma ut på parkeringen och se det!!!