• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Jag är överallt! moooaahahaha....

• zukigirl

hmmm... börjar faktiskt känna av lite småpaniiik nu. Hade bara räknat med att sambons pappa skulle komma från Finland (har för övrigt aldrig träffat honom). Men nu visade det sig att det kommer en faster o en farbror och nån kusin med. På hans pappas sida bara. Mammans sida vet vi inte ännu... Jag blev så nervös så jag var tvungen att gå på toa!

• zukigirl

hahaha... ja det vore något! Nä jag tror inte jag vågar hålla tal ens på svenska.... Skulle vara efter en halva Kosken i så fall!

• zukigirl

Stackkaren! Nära-döden-upplevelse då förstår jag... Såg han ljuset i tunneln med? Det brukar dom göra!

• zukigirl

hehehe... nu har jag inte haft överdrivet många förhållanden men dom jag har haft har varit likadant varje gång... Så fort dom blir sjuka så blir dom de ynkligaste varelserna på jorden....

• zukigirl

ahhhh... Jag hörde den låten i dag på radion! Den är så bra!

• zukigirl

Bra idé det där med att fylla gästerna! Kanske skulle göra som sambon ville, ha flytande buffé!

• zukigirl

rökpaus... måste döda fimpen jag lämnade! Den ropar på mig!!!

• zukigirl

Undrar om det är någon som gifter sig denna helgen? Ja det är det ju nat.vis men jag menar någon man "känner". Får gå in på gamling-tråden o kolla lite på listan tror jag....

• zukigirl

*s* mycket troligt! Du får göra lite gympa så du inte sitter o stelnar till framför datorn. Allvarligt alltså!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!