PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
oups... jag tror att jag skrev lite i fel tråd *rodnar* Skulle ju ha skrivit min fina brunchmeny här ju... *fnittar*
Här är menyn jag funderar lite på
Förrätt: torkad gnu med myrslokstungor.
Varmrätt: Sprängd struts med kängrusås och kräftlagskokade potatisar med lite maskrosblad
Efterrätt: Vildsvinstryffel med pepparglass
Lustig gammal kärring! Fanns fler klipp med henne.. måste kolla in alla
zuki
Nä vem fan skulle vilja??
Yllo
Ta bort falu rödfärg nu på stuberten! I andra tråden pratar vi också recept ibland, om vi kommer ihåg dem alltså
Det vattnas i munnen!!! Mmmmmm vilken meny!
Ja, det blev helt system error i skallen. Tänkte ju skriva menyn här... och så var jag inne på den andra tråden.
Bara älskar den där surkärringen! Har sett nästan alla filmer nu. Fattar hon inte att ungarna kommer dit bara för att jäklas med henne? För att det är roligt att se henne tjafsa och så blir det bra film
SHIT!!! Vem såg när jag försökte fickparkera härom dagen??????
åsita : Storebror ser dig!
Men var är Jodie idag då?! JOOOODIIEEE!!!! *ropar*
Rökpaus här med.... BRB
Jodie:
Ja men det är tillåtet att drömma ibland vettu!! Skulle nog vilja påstå att det är nödtvunget emellanåt!