• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Dallas

Fickparkering är en konstart >(som jag inte begriper mig på )

• Yllo

Vilken syn att komma ut och se dom bilarna parkerade brevid varandra!!

Fickparkeringen var också skitrolig! Hon var ju så nära flera gånger, men jösses vad bakvänt hon betedde sig... Ska dock erkänna att jag inte är någon större fan av fickparkeringar.. har bara lyckats perfekt en enda gång och det var på uppkörningen

• zukigirl

hmmm... pratar ni om mig va!!?? *känner paranojjan växa*

• zukigirl

Jag har hittat en hyllningssång till strutsen! Fast dom sjunger att han blev skjuten och det stämmer ju inte riktigt. I vilket falll som helst så har jag bestämt att jag ska spela denna sången heeeela kvällen för att gottgöra den stackars strutsen. Som tydligen heter Roger.

• Yllo

Perfekt zuki!! Jag kommer att dansa hela natten speciellt till gummibear.. föll handlöst för den

• Liinda_e

dennna söta tant kanske kan vara underhållning på våran fest!!!!

• Dallas

ooooooooo charmant gammal dam!! Hon kan stå i baren också tror jag.... Försvinn härifrån gnatar hon hela tidan: så det blir ju jättemycket Kosken över ju, då kan man ha fler fester och slipper köpa mer sprit

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!