PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
perverso???? Låter ju inte bra... Är det kanske farbror Bosse med sin slickepinne??
Aldrig i livet att jag skulle be dig Jodie att skriva talet åt mig! Vet ju inte vad du hittar på! Nä det är lugnt...Jag har en tjej som jag känner som har lovat hjälpa mig.
pikku betyder liten! *tolkar lite*
Finspång? Ligger det inte i Finland.... *letar efter kartboken*
Jomen kippis är väl ett viktigt ord att kunna!?
Vaaa??? mutta
Kom på att jag kan nåt på finska iaf! Vad säger ni om det här!? PARTAISET MIEHET NUOLEE PARHAITEN!!!! :-d:-d
Jag hittade en sida med finska mycket bra att ha fraser*stolt* Får försöka nöta in dem inför ev Finlandsresa..
Så kan jag ju även snattra lite mellan Koskenflaskan går från famn till famn på zukis bröllop; Nyt ryypätään! Vad betyder det? Är sidan seriös? (Jag är inte klok nu!!)
Jodie : *flinar* Nä inte än men jag ska läsa upp det för honom sen så får vi se vad det blir för reaktion...
Jodie
Jaså ligger det dääär?! Då är det ju bara ca 43-44 mil från mig
Jodie : Min har nat.vis oxå skägg! Han lovade förresten att han skulle massera min tår!
Han undrar om vi är kloka här på BT... Förstår inte vad han menar med det? Jäkla påhopp!!