• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Tycker ni är lite blodtörstiga här inne nu va!!?? Och nej Linda, jag säljer ALDRIG den klänningen!!! Nu när jag äntligen har hittat den!

• zukigirl

Tizzel: Klart jag röker på.... på cigaretten alltså!

• zukigirl

Den funkade inte Dallas!

• Dallas

forlanger heter det ju!!!!! Paniiik!
    Kopiera och skriv forlanger

• zukigirl

Jösses!! Såna där panik och nervositets-skratt kan jag med få...Det är riktigt hemskt!

• Dallas

När ni ändå är inne kolla på klippet EN STJÄRNA ÄR FÖDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ligger etta på mest visade!!!! Jag vet att detta inte direkt hör hemma i paniktråden. Men killen har SÅ OTROLIGT bra sångröst!!!

• Liinda_e

äkta paniiik nu då!!!!!
    ringde precis min präst för att höra om hon fått hindersprövningen....
    prästen-joo , vad bra att du ringer för jag har tänkt ringa dej i ett par dagar nu för att medela att jag är bortrest när ni skulle vara här men en pensionerad kollega tar över begravningen.
    -begravningen....varför sa du begravning?
    -oj...hehe gjorde jag oj förlåt
    -jaha men nu kommer vi ju inte hinna träffa den nya prästen innan,tänk om vi inte alls kommer överrens om personkemin bara krockar!Ge mej han nr och namn så ringer jag honom NU!!!!!
    -NEEEJ,jag vill ringa honom först och berätta alla detaljer och så,just nu vet han ingenting....
    -jaha......ring NU! du då, för jag ringer honom om en timme i så fall...PUNKT och HEJDÅ!!!!!!!!!!

• zukigirl

öhhh... Får dom göra så? Bara byta liksom? Verkar ju helt sjukt ju!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!