• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • zukigirl

Nu ska jag sova! natti natti *vinkar och godnatt-kramar*

• Yllo

Yllo hade gått och lagt sig vid den där tiden i går natt! Sängen lockade redan kl 22 (23 finsk tid) fast maken var ju inte hemma än vid den tiden.. han kom tydligen hem kl 00 i natt.

Flytande buffé låter kanon! Du kan ju även servera Camebrigde shaker som tillbehör till all kosken! Glöm bara inte den fiska sommarsoppan! Den är suparviktig *fnittrar*

Ja det där med sjuka karlar är en gåta. Ingen är så sjuk som en sjuk karl.. även om dom bara har 37,3 i feber Det jag har noterat är att om dom är hemma från jobbet, sjuka, så ligger dom i sängen eller på soffan hela dagen. Att plocka ur diskmaskinen eller ens tänka tanken att fixa middagen är helt otänkbart. Dom är ju SJUKA!!
    Däremot om vi stackars kvinnor är hemma med 40 graders feber och halvdöda, ja då ska vi ändå ha hunnit med att tvätta, diska, städa och ha maten klar på bordet när mannen kommer hem från jobbet Snacka om orättvist!
    Sist jag var hemma sjuk så blev gubben arg när han kom hem från jobbet och jag inte hade gjort något hemma. "Jamen du har ju varit hemma hela dagen! Varför har du inte gjort något.. och varför är maten inte klar??" det var kommentaren jag fick. Enda gången han inte gnällt över att jag inte gjort något hemma var när jag blev så sjuk att jag hamnade in på sjukhuset och var inlagd i 5 veckor! Helt otroligt nog gnällde han inte över att jag inte hade städat och lagat mat under den tiden

Yippie!! Går på en veckas semester idag!! Rymmer i väg till Åland ikväll med 20-båten (nåja.. rymmer och rymmer.. maken följer också med). Ska bli så skönt med ledigt en vecka för min hjärtan har fått totalt system error och behöver verkligen botas om... eller kanske en helt ny hårddisk??? *tuggar på underläppen och rotar i lådorna efter något att knapra på*

• Dallas

Jag kollade på film när ni andra nattugglor roade er här, och såg naturligtvis inte slutet på filmen...

Det ÄR allvarligt när en man är sjuk!! Herregud har de strax över 37 grader måste vi ju fatta att de måste ligga på soffan o glo på tv och klia sig i skrevet

Min man har iofs inte blivit kinkig när jag råkat vara sjuk och inte fixat hemmet i tiptopform och ställt middagen på bordet. Som tur är!! Annars hade jag fått den där vassa kalla tonen....

• Dallas

Ååå! jag vill också ha semester och resa bort igen!! Avundsjuk!

• Kristina07

Min älskling har faktiskt bara varit sjuk en gång under vår tid tillsammans. Han låg magsjuk på ett hotellrum när vi var på solsemester.

Jag såg snällt till att det fanns en papperskorg och avslagen Cola inom räckhåll, sen gick jag ut och lade mig vid poolen! Han jämrade sig och kved att nog ingen någonsin genom tiderna varit så sjuk som han var just då. Och hur kunde jag lämna honom ensam???

Däremot brukar han göra sig illa ibland (jobbar i byggbranchen) och då vill han liksom inte erkänna att han har ont. Det är väl lite pinsamt, och omanligt kanske???

• Kristina07

Oh han är allt jag någonsin drömt om! *honest*

Det enda han inte kan fixa är bilen. Helt plötsligt är all händighet som bortblåst och han ser allmänt frågande ut!

• Yllo

Hehehe.. Våra karlar verkar allihopa ha vissa drag av varandra men jag gissar att vi alla älskar våra pojkar ändå

Nej, nu ska jag rymma.. måste hem och plocka äpplen och packa innan vi far till Åland. Min man klarar inte av packningsbiten så jag måste alltid göra det åt honom *ruskar på huvudet* En gång sa jag åt honom att han skulle packa själv och det resulterade i att han inte hade ett enda par rena kalsonger med sig alls!!

Jodie: Jag är ofta över till Åland.. har halva min släkt där

Vinke vink! Får se om jag kan låna en dator och kika in här ibland!

• Dallas

Vinke vink! Ha det så bra på semestern!!

• Liinda_e

men....hur dumma får man bli????
    går ni på det där?
    då kan jag berätta hur det blir när JAG har 37,3 graders feber ojojojoj då mår jag så dååååligt känner mej hängig och kinkig....gråter en skvätt sakta strilande tårar om jag vill ha ngt...
    och ja precis som för era män funkar det perfekt !!!!!!!!! min m2b pysslar om mej ,pussar mej på pannan ,ger mej fotmassage hyr min favvo film och handlar mitt favvo godis....det gör så ont att se dej sjuk säger han...
    moahahahahahahahqahahahaha :D :D :D

(var på arbetsintervju idag!!!!!!Fick nog jobbet!!!!!!)

• zukigirl

Liinda_e : NÄHÄ!!!??? Vad skoj!! Vad var det för jobb då?? Jag vill oxå ha ett jobb nu!

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!