PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
burken: tillverkar ni verkligen SKIT??????
zuki. på ett friskvårds företag...jag är massage terapeut.
Jobbsökar tjejer!
Jag fick ett jobberbjudande i juni som jag tackade nej till, för lite pengar, då återkom i juli med ett högre anbud, jag tackade nej IGEN. Nu ringde de mig i måndags och vill träffa mig på måndag.
Jag börjar bli lite less på att springa där så jag frågade om de hade löst lönefrågan och då sa hon "jag tror att du ska bli nöjd"... Varför jag nu inte kunde få en siffra som svar, vet jag inte???
Men jag är ju inte personalare.
Vore skönt att bli klar med detta, det är så slitigt att gå och undra och fundera. Jag är sugen på jobbet, men jag tänker banne mig inte gå NER i lön för att flytta på mig.
Hej hej du som läser brukar du bara läsa den här tråden och aldrig skriva ngt????
kan du inte skriva hej iaf????
vore intressant att se hur många som läser den här tråden bara i underhållningsyfte
Kristina07
stå på dej!!!!! dom verkar ju vilja ha dej iaf!!!
Liinda_e : hahaha... du e go du!!
lika go som choklad!!!! :D :D
Som tjej är det jättesvårt att säga "Tack, men nej tack!" Det är typiskt karlar att löneförhandla, så mannen min peppar och hejar på. Hade detta varit när jag var singel hade jag nog tagit det andra erbjudandet.
paniiik!!!!
jag kan inte göra en "otroligt" smiley
:0 :O
hur gör man????
Säg efter mig:
"Nej Tack!"