PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Jaså .. är det här ni "Gamlingar" håller hus! Tänkte just föreslå sy-junta i andra träden .. men ert språk lämpar sig verkligen inte bland damer på sy-junta ... *hualigen*... :D
Tur jag inte förstår finska! ;)
Jag kan översätta om ni vill!!?? *skiner som en sol* Men bara om ni ber snällt!!
Ingen som ber snällt? Nähä, skit i det då!!! *fnyser*
Jag ber snällt!
*har förtjänat det efter att hittat Kristinas tidning*
*behöver lite uppmuntran, medans jag sliter mitt hår med datorjäveln som inte vill som jag*
Vill verkligen inte höra någon översättning .. *rodnar vid tanken och fortsätter med korstygnsbroderiet*
Förstör nu inte för oss andra. Du pryda mänska får faktiskt hålla för öronen!!
Snälla rara gulliga underbara zuki, jag vill jättegärna läsa översättningen i morgon efter jobbet!!
Glans osv är så löjligt ord att jag bara måste använda det ibland
OK .. Kör på med översättningen medans jag håller för öronen ... :D
Ja ja... eftersom ni ber snällt så... Här kommer det: "Skäggiga män slickar bättre"
Tur att jag höll för öronen ... :D