• Liinda_e

PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)

• Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Lady o Lufsen

Men...nu åker läsglasögonen av och öronpropparna på!
    Sov så sött alla!

• zukigirl

tsss... ni vet inte ens vad PMS är om man jämför med vad JAG har en gång i månaden!!!

• Lady o Lufsen

..."för när storfiskarn´talar om hur många fiskar han får..."

*nynnar mig till sömns*

• zukigirl

Fönsterbyte! Jag är så jävla trött på det här huset nu som aldrig blir färdigrenoverat! Fast mest är det nog faktiskt nerverna som har börjat spöka...

• Lady o Lufsen

va????? jag höööööör inte! ni måste prata hööööögre! jag hittar inte min hörapparat i mörkret!!!och jag har ju öronpropparna i:::

• zukigirl

*slänger till Lady en apparat* Hoppsan... Det var visst ingen hör apparat... Men jag är övertygad om att du kommer att tycka att denna e roligare!

• zukigirl

Jodie : Äsch, det är lugnt...Ibland blir jag bara så trött på det... Men då hjälper det att gå in på BT o prata lite strunt med dom goa tjejerna här...

• zukigirl

skitdator!! *blänger* Den bara stängde ner allt... *morrar* Apparat?? Åh, javisst... här har du en med! *kastar över en rolig grej till Jodie*

• zukigirl

Jepp... gör du så... Jag ska med sova lite... Jo förresten, det var dåliga batterier i den så du får skynda dig!

• Liinda_e

godmorgon...själv är jag uppe med tuppen...ska iväg till tjejmilen snart och massera alla löpare....

Svar på tråden PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!