PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
Men...nu åker läsglasögonen av och öronpropparna på!
Sov så sött alla!
tsss... ni vet inte ens vad PMS är om man jämför med vad JAG har en gång i månaden!!!
..."för när storfiskarn´talar om hur många fiskar han får..."
*nynnar mig till sömns*
Fönsterbyte! Jag är så jävla trött på det här huset nu som aldrig blir färdigrenoverat! Fast mest är det nog faktiskt nerverna som har börjat spöka...
va????? jag höööööör inte! ni måste prata hööööögre! jag hittar inte min hörapparat i mörkret!!!och jag har ju öronpropparna i:::
*slänger till Lady en apparat* Hoppsan... Det var visst ingen hör apparat... Men jag är övertygad om att du kommer att tycka att denna e roligare!
Jodie : Äsch, det är lugnt...Ibland blir jag bara så trött på det... Men då hjälper det att gå in på BT o prata lite strunt med dom goa tjejerna här...
skitdator!! *blänger* Den bara stängde ner allt... *morrar* Apparat?? Åh, javisst... här har du en med! *kastar över en rolig grej till Jodie*
Jepp... gör du så... Jag ska med sova lite... Jo förresten, det var dåliga batterier i den så du får skynda dig!
godmorgon...själv är jag uppe med tuppen...ska iväg till tjejmilen snart och massera alla löpare....