PANIK!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
:) förlåt ....men jag läste ett inlägg från den 23e där ngn är upprörd över att folk startar trådar som startar med just ordet panik.. ..*fniss* och kunde bara inte låta bli...*fnissfnissfnisselifniss*:)
*rökpaus*
*kisspaus*
Jag vill ha en toastmaster som heter Kjell!!!!!!!!!!!
Kjell Brel? Jacques Brels brorsa?
Neee jag är inte riktigt klar i knoppen...
Va! Jag är minsann här! *vinkar*
uhhh... inte skoj juh! Magsjuka är det värsta jag vet för jag blir så otroligt dålig. Kan inte spy nämligen. Har fel på kräkreflexen så det kommer bara halvvägs och sen vill det inte mer. Tar alltid några dagar med värsta plågan innan kroppen inser att det inte kommer ut den vägen så det är lika bra att ta bakvägen ut!
vad fan! Läste precis detta: www.aftonbladet.se/goteborg/article662049.ab Det måste vara ett tecken eller nåt! Jag kommer att ligga magsjuk på mitt bröllop! Idag är det 1 månad kvar!
Bäst du sover lite hörrödu!
På detta kalaset serveras ingen haj,
men du ska få smaka vår västerbotten paj.
fler förslag kommer...
För att du sedan ska bli mätt,
en svärdfisk har vi tillrett.....
eller....
En svärdfisk som förut simmade i spat,
har nu, garnerad, hamnat på ditt fat...
(tårta rimma så väldigt bra på vårta... har lite svårt att komma förbi den spärren....) *kräkreflex*